اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷
معاون بازرسی سازمان صمت خوزستان گفت: برای نظارت بهتر بر بازار به نظارت و توجه بیشتر مردم نیاز داریم زیرا اگر مردم تخلفات صورت گرفته را گزارش کنند.
علی محمد رحمانی زاده اظهار کرد: مردم در زمان خرید محصولات از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها دقت کافی را داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، آن را گزارش کنند.

وی افزود: از همه شهروندان انتظار داریم تا پای کار بیایند و کسانی که در بازار تخلف می‌کنند را معرفی کنند تا این افراد سودجو و متخلف نتوانند کاری از پیش ببرند و شاهد کنترل قیمت محصولات در بازار باشیم.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: برای کنترل بازار و نظارت بهتر بر اقلام به نظارت و توجه بیشتر مردم نیاز داریم زیرا اگر مردم تخلفات صورت گرفته را گزارش کنند در کنار بازرسان می‌توانند بهبود به شرایط کمک کنند.

رحمانی زاده ادامه داد: مردم هنگامی که تخلفی را از سوی واحد صنفی مشاهده می‌کنند، باید آن را گزارش دهند تا بازرسان سازمان صنعت با این متخلفان در چهارچوب قانون برخورد کنند. اگر این گزارش‌ها به خوبی اطلاع داده شود و برخوردها به خوبی صورت بگیرد، قطعا شاهد چنین تخلفاتی نخواهیم بود.

وی افزود: بهترین راه برای بیان شکایات و گزارش تخلفات واحدهای صنفی، سامانه 124 است. مردم با مشاهده هرگونه تخلف صنفی در بازار می‌توانند با سامانه 124 تماس بگیرند و موضوع را پیگیری کنند

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار