اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲
سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان:
سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان گفت: با مشارکت یکی از خیرین منطقه بارانگرد، یک حلقه چاه مربوط به مزارع کشاورزی به طور موقت تحت اختیار آبفا روستایی قرار گرفت.
عادل حرباوی اظهار کرد: آب شرب 5 روستای بخش بارانگرد شهرستان باغملک با جمعیتی بالغ بر 560 خانوار از چاه بارانگرد تامین می‌شود اما به دلیل برداشت بی رویه آب از چاه‌های پیرامون توسط کشاورزان، تعداد بالای چاه‌های آب کشاورزی منطقه و عدم رعایت حریم چاه ها، شاهد خشک شدن این چاه آب هستیم.

وی با بیان اینکه هر سال و با آغاز فصل کشت شلتوک شاهد خشک شدن موقتی این چاه‌های آب در منطقه هستیم، افزود: استفاده بی رویه از آب چاه برای کشاورزی دلیل اصلی قطعی آب شرب در روستاهای شهرستان باغملک است.

سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان تصریح کرد: با مشارکت یکی از خیرین منطقه بارانگرد، یک حلقه چاه مربوط به مزارع کشاورزی به طور موقت تحت اختیار آبفا روستایی قرار گرفت تا مشکل آبرسانی به ساکنان روستایی این منطقه برطرف شود.

حرباوی ادامه داد: پروژه انتقال آب از رودخانه مال آقا به منظور رفع دائمی این مشکل در دستور کار قرار دارد و در سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. اینگونه مشکلات به وجود آمده در بحث قطعی آب موقتی است و رسالت آبفا روستایی خوزستان در آبرسانی به روستاها در زمینه‌های مختلف از جمله انجام پروژه‌های آبرسانی، تعمیرات و نگهداری به صورت مستمر در حال انجام است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار