اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵

کوش آداسی یکی از پرطرفدارترین مقاصد سفر به ترکیه برای ایرانی ها است که با توجه به سواحل زیبا و دریایی که آبی کریستالی و پاک دارد و البته آزادی که در آنجا هست به هیچ وجه دور از انتظار نیست. اما تنها سواحل و جاذبه های طبیعی این شهر نیست که مورد توجه قرار می گیرد بلکه مراکز تفریحی بسیار زیادی وجود دارد که شما می توانید تا ساعت ها در آن به تفریح بپردازید و از سفر خود لذت ببرید. در شهر کوش آداسی سه پارک آبی وجود دارد. دو تای آنها در میان بزرگترین پارک های آبی اروپا قرار دارد پارک آبی آدالند در چهار کیلومتری و آکوا فانتزی در شش کیلومتری کوش آداسی قرار دارند و لانگ بیچ آکوا ریسورت هم در پنج کیلومتری جنوب کوش آداسی می باشد اما به اندازه دو تای دیگر بزرگ نیست. همچنین پارک آبی آدالند در فاصله هشتاد کیلومتری ازمیر واقع شده است. دو پارک آخری در واقع هتل هایی هستند که پارک ابی هم دارند در حالیکه آدالند فقط پارک آبی است. در کوش آداسی رفتن به پارک آبی چیزی است که نباید از دست داد برای رفتن به پارک های آبی اتوبوس های خطی رایگان وجود دارد.

معرفی سه پارک آبی کوش آداسی

 پارک آبی آدالند کوش آداسی

آدالند یکی از مکان هایی است که علاقمندان به تفریحات آبی در سفر به کوش آداسی در تور ترکیه ارزان سفر باتو ،  به راحتی از آن نمی گذرند. در این پارک آبی تفریحات متنوعی به همراه امکانات زیادی وجود دارد و می توانید یک روز کامل هیجانی را در آن سپری کنید پارک آبی آدالند برای همه سلیقه ها تفریحاتی را در خود جای داده است و بسته به سلیقه تان می توانید از بازی های آن استفاده نمایید. بازی هایی که در این پارک می توان انجام داد بسیار زیاد است اما پیش از همه بهتر است سری به سرسره آبی این پارک بزنید که یکابر سرسره است و پس از پریدن به روی سرسره ثانیه ها بلکه یک یا دو دقیقه طول می کشد تا به داخل استخر برسید. قایق سواری در رود خروشان که به صورت مصنوعی درست شده است از تجربه های فراموش نشدنی حضور در این پارک می باشد. در این پارک تونل های آبی در هم پیچیده را هم از یاد نبرید که لیز خوردن در این تونل ها هم بسیار هیجان انگیز می باشد. اما اگر خسته اید و فقط می خواهید استراحت نمایید استخر هایی آرام با امکاناتی که در اطراف آن قرار دارد برای آفتاب گرفتن جای خوبی است. البته در این پارک دو استخر هم مخصوص کودکان و نوجوانان هست که در آنجا هم بازی ها و سرگرمی هایی متناسب برای عزیزانتان در نظر گرفته شده است. مربیان و نجات غریق های باتجربه ای در این بخش پارک مراقب کودکان می باشند.

لانگ بیچ آکوا ریسورت

لانگ بیچ آکوا ریسورت یکی از هتل های کوش آداسی است که به خاطر پارک آبی خود در میان مسافران وگردشگرانی که به کوش آداسی می آیند محبوبیت بالایی دارد. پارک آبی که در این هتل وجود دارد شاید به اندازه دو پارک دیگر کوش آداسی بزرگ نباشد اما با توجه به مکان قرار گرفتن آن در ساحل لانگ بیچ این امکان را به شما می دهد که هر موقع خواستید به ساحل رفته و از آن لذت ببرید لازم به ذکر است که این پارک آبی برای عموم در دسترس بوده و برای استفاده از آن نیازی نیست که حتما در این هتل اقامت داشته باشید. در پارک آبی لانگ بیچ آکوا ریسورت کوش آداسی، بخش های گوناگونی وجود دارد که هر کدام از آنها جذابیت های خاص خود را دارد از جمله این بخش ها می توان به استخر شنای بزرگسالان که جای دنجی برای افتاب گرفتن است اشاره کرد در ضمن دو استخر به همراه بازی های گوناگونی برای کودکان هم در نظر گرفته شده که در آم مربیان و نجات غریق های مخصوص مراقب عزیزانتان هستند. همچنین این پارک از تفریحات و سرگرمی های دیگری همچون قایق سواری انواع سرسره های بلند و کوتاه و پیچ در پیچ، و سالن های مخصوص ورزش های آبی اشاره کرد.

پارک آبی آکوا فانتزی

اگر به دنبال پارکی با سرگرمی های خارق العاده می گردید باید پارک آبی آکوا فانتزی شهر کوش آداسی را به شما معرفی کنیم. در این پارک انواع سرگرمی ها و وسائل تفریحی وجود دارد که به آن اشاره می کنیم. اگر در گرمای تابستان کلافه شده اید از سرسره اسپیس باول استفاده کنید تا شما را یکهو به یک استخر با آب سرد بیندازد. مستر بلست هم یک سرسره طولانی و تمام نشدنی است که شما را به اوج هیجان می رساند. در پرو ریسر می توانید با دوستان خود مسابقه دهید این وسیله از سه سرسره تشکیل شده که سه نفر هم زمان با هم از آنها شروع به لیز خوردن می کنند و هر کس زودتر به پایان سرسره برسد برنده بازی می باشد.

این تفریحات و سرگرمی ها برای آن در کوش آداسی برپا شده است تا برای شما و در طول سفرتان لحظات خوبی را فراهم نماید. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار