اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خبرداد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان از اختصاص 2171 سهمیه به خوزستان برای جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در دستگاه‌های اجرایی، در هفتمین آزمون مشترک فراگیر خبر داد.
امید حاجتی اظهار کرد: این افراد در آزمون مذکور که در تاریخ 30 آبان ماه برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد و پس از قبولی، مصاحبه و طی مراحل قانونی، در 14 دستگاه اجرایی استان به‌کارگیری خواهند شد.

وی در ادامه افزود: از 2171 سهمیه استخدامی استان، 1197 نفر به اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان، 428 نفر به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز، 266 نفر به دانشکده علوم پزشکی  و خدمات بهداشتی درمانی آبادان، 118 نفر به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی دزفول، 63 نفر به اداره‌کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خوزستان و 30 نفر به شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران اختصاص یافته است.

حاجتی افزود: همچنین 14 نفر به دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شوشتر، 12 نفر به دانشکده علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی درمانی بهبهان، 10 نفر به اداره‌کل دامپزشکی خوزستان، 9 نفر به شرکت سهامی بیمه ایران، 8 نفر به اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ، 7 نفر به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان، 5 نفر به اداره‌کل امور عشایر خوزستان و 4 نفر به اداره‌کل هواشناسی خوزستان اختصاص یافته است.

به گزارش ایسنا، این آزمون در 30 آبان‌ماه سال 1398 به صورت مشترک در کل کشور برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار