اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹
شوشان - یوسف موندنی زاده الهی :
همه ما تقریبا با موضوع هیجانات و حق کشی های هفت تپه آشنایی داریم و هر روز امید آن داریم مشکل با تدبیر مدیران استان بخصوص شخص استاندارمحترم و سایر آقایان نجومی بگیر!! حل وفصل شود. 
مشکل در واقع این است که یک عده نجومی بگیر می‌خواهند برای عده ای کارگر تصمیم بگیرن؟!
بخدا من هم آگاهم بشکلی حرف بزنم که خودم هم نفهمم چی می‌گویم، ولی مشکل واقعی اینجاست که وقتی اموال ملت شهید داده و ایثارگر را مثل گوشت قربانی بین خودمانی ها تقسیم می‌کنیم .
البته موضوعات خصوصی سازی وکلا بیت المال و منابع کشور ربطی به ایثارگران وخانواده شهدا و... ندارد آن عزیزان فقط مواقعی که نیاز است باید بیایند و دفاع کنند و خون و جان بدهند وچیزی نپرسند؟؟
هر وقت هم همچی آرومه ...  مدیران می دانند چگونه یک شرکت با سرمایه عظیم زمین و آب و ماشین آلات سنگین را چنان به زمین بزنند که کشتی گیرهای المپیکی انگشت می‌خایند؟
اخیرا مجلس از کارگران نیشکر دعوت کرد مشکلاتشون رو مطرح کنند و نماینده ولی معظم فقیه هم دلجویی از کارگران را به نحو احسن به جای آورد، رئیس قوه قضایی هم که در خصوص آراء صادر محاکم قول مساعدت و تخفیف دادند، و از سوی دیگر طلاب حوزه علمیه نیز درحمایت از کارگران تجمع داشتند ،و... پس مشکل کجاست که دوبار کارگران بوسیله سرویس های امنیتی بازداشت می‌شوند ؟!
واقعا دراستان چه خبرشده جناب استاندار محترم، کی بکیه، کجا با کیه و کجاست! وازاین حرفها ...؟!
نکنه اون دو تا جون بی پولی که مثل من از دار دنیا یک ماشین اوراق داشتند ولی یکشبه کارخونه دارشدن خرشون وگاوشون از این همه حمایت مردمی و قانونی از کارگران نیشکر بیشتر میره!!!
واقعا معمایی شده درآستانه اربعین حسینی که بزرگترین اجتماع بشری در کره خاکی است و این همه عزت و اعتبار برای شیعیان و اهل بیت مظلوم (علیهم السلام) دستاورد دارد با یک حرکت ناشایست دوباره خوراک به تلویزیون های آنطرف آبی بدهیم واقعا چه کسی این مسائل را مدیریت می‌کند؟ 
جناب استاندار و نماینده محترم و ارشد دولت کجای ماجراست؟
و آخراین وضع بخ کجا می‌رسد؟ 
الان یک هکتار زمین آبی در آن منطقه حداقل ۶۰ میلیون تومان قیمت داره، آیا واقعا ارزشی یک کشت و صنعت عظیم ده میلیارد تومان است؟!
چرا معامله فسخ نمی‌شود چرا کسی دنبال حل اساسی مشکل نیست چرا هیچ کس به درستی و کامل و جامع دنبال حل و فصل قاطع نیست؟
آقایان این انقلاب آبروی اسلام عزیز در دنیاست و حاصل خون هزاران هزار شهید و معلول و داغ دل و اشک مادرانی است که با حسرت جنازه جوانانشان به زیر خاک رفتند؟ 
آیا نمی شود معامله را فسخ کنیم و سهام شرکت رو بین کل مردم شوش و دزفول و اندیمشک بفروش برسانیم؟ آیا نمی‌شود بجای دو جغله .... چند ده هزار نفر با خرید سهام ارزان قیمت تحولی در معاش و آینده شان ایجاد شود؟ 
والله می‌شود بجای دو تا جوان ناپخته سهام شرکت را به بچه ها و جوانان مؤمن مساجد شوش و دزفول و اندیمشک فروخت و خود آنها با جان و دل کارخانه را آباد کنند؟! جناب شریعتی استاندار محترم همیشه با استخاره و ذکر و تسبیح نمی‌شود با یک تصمیم قاطع به راحتی موضوع قابل حل است ولی چرا کسی برای حل اساسی موضوع پا پیش نمی‌گذارد والله اعلم ...
فقط بدانید چشم میلیون‌ها مشتاق انقلاب اسلامی و در مقابل میلیون‌ها دشمن قسم خورده وهابی و صهیونیسم همه شاهد اعمال امروز من و شما هستند. 
این عمر و پست و مقام‌ها به سرعت برق و باد می‌گذرد نکند بزودی در آن دنیا شهدا و امام شهدا(خمینی عزیز) جلوی شما رو به عنوان مدیران ارشد بگیرند و جوابی نداشته باشید.
باور کنید بسیاری از مشکلات عامل اصلی شان عدم رسیدگی به موقع و یا رسیدگی ناقص و سرهم بندی مشکلات است.
و الا مردم شریف ایران به همراه رهبری فرزانه وکم مثالشان دنیا را به تعجب و تحسین وا داشته اند حتما از پس یک کارخانه کشت و صنعت یا هپکو و امثال آن براحتی برمی آیند .... 
والله علی مانقول وکیل

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار