مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز در نخستین نشست با مدیران ارتباطات سازمان و معاونت های شهرداری اهواز، گفت: روابط عمومی موفق، نیازمند مدیران ارتباط گرا و پاسخگو است.
شوشان: در این جلسه رضا علیجانی، ضمن خوش آمدگویی به مدیران ارتباطات معاونت ها و سازمان ها گفت: روابط عمومی موفق، نیازمند مدیران ارتباط گرا و پاسخگو است . مدیران روابط عمومی نیز باید با افکار عمومی ارتباط برقرار کنند و این نیازمند تجدید نظر در روش ها و امور است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز با اشاره به مشکلات مدیران ارتباطات معاونت ها و سازمان ها گفت: در راستای ارتقای عملکرد کارمندان و افزایش کیفیت و بازدهی شهرداری اهواز، عملکرد اداره ارتباطات مناطق، سازمان ها و معاونت ها ارزیابی می شود و یک تیم حرفه ای کار آنالیز اداره ارتباطات مناطق، سازمان ها و معاونت ها را بر عهده میگیرد که این ارزیابی به اطلاع شهردار و مدیران مربوطه خواهد رسید و در یک جشنواره از افرادی که بهترین عملکرد را داشته باشند تقدیر به عمل می آید.
وی ادامه داد: عملکرد ضعیف افراد هم منجر به تجدید نظر در سمت یا تقویت آنها از طریق آموزش خواهد شد.
علیجانی اظهار کرد: برای نوآوری و بروز رسانی سیستم نیاز به برنامه های آموزشی در زمینه خبر، تبلیغات و تشریفات است که در آینده نزدیک برای مدیران و کارشناسان ارتباطات دوره های آموزشی با حضور اساتید کشوری و استانی برگزار می کنیم .
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: تلاش می کنیم مشکلات و درخواست های اداره ارتباطات مناطق ، سازمان ها و معاونت ها را با همیاری و همکاری شهردار مرتفع کنیم و اقداماتی برای رفع مشکلات در حال اقدام است.
علیجانی گفت: قصد داریم در ساختار روابط عمومی مناطق ، سازمان ها و معاونت ها رویه جدیدی ایجاد کنیم. ما یک مجموعه هستیم انتظار می رود هر کدام از مدیران در فضای مجازی نماینده شهرداری اهواز باشد و سازمانها و شهرداری مناطق باید در این خصوص هم افزایی داشته باشند.
گفتنی است در این نشست مسائل، مشکلات مدیران اداره ارتباطات سازمان ها ، معاونت ها و چگونگی افزایش بهره وری و راندمان کاری توسط مدیرکل ارتباطات مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.