اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خبر داد:
مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: سازمان آب و برق خوزستان آمادگی دارد تا دوره های تخصصی و فنی حوزه های صنعت آب و برق را ویژه اصحاب رسانه برگزار کند.

شوشان - بهراد قاسمی: مهران مومن غریب در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های محلی و سراسری بر اهمیت نقش مطبوعات در حوزه اطلاع رسانی اخبار و عملکرد صنعت آب و برق تاکید کرد و اظهار داشت: رسانه باید به صورت تخصصی بتواند اخبار حوزه های مختلف را پوشش دهد، حوزه اطلاع رسانی سازمان بزودی کارگاه های تخصصی ویژه اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار می کند تا بتوانند با واژه ها و مسائل تخصصی به خصوص در زمینه منابع آب و محیط زیست آشنا شوند.

وی افزود: مقام عالی وزارت نیرو و مدیر کل روابط عمومی وزارت تاکید بر امر اطلاع رسانی سریع و دقیق دارند و ما نیز بر این اساس متعهد خواهیم بود.
 
مدیر روابط سازمان آب و برق خوزستان گفت: سازمان هواشناسی استان در پیش بینی که کرده از احتمال ۱۰ درصد سیلابی مشابه سال گذشته خبر داده و ما بعنوان مسئول امر اطلاع رسانی صنعت آب و برق  موظف هستیم در این زمینه بسترهای مربوط به این هشدار را به فراهم کنیم.
 

وی با اشاره به موضوع پرداخت مطالبات رسانه ها، بیان کرد: بر خلاف آنچه گفته می شود، معتقد هستیم که باتوجه به ظرفیت و پتانسیل های موجود در استان، تعداد رسانه های خوزستانی کم است و در مذاکراتی که با حوزه مالی انجام شده، موافقت نامه هایی برای پرداخت مطالبات رسانه ها صورت گرفته است که بر این اساس به زودی مطالبات مطبوعات خوزستان پرداخت خواهد شد و بنابر هماهنگی ها از تاریخ ابلاغ تفاهمنامه، پرداخت مطالبات از کانال واحد روابط عمومی خواهد بود.
 
مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان در پایان عنوان کرد: اگر بتوانیم مشکلات صنعت آب و برق را به درستی در اختیار رسانه ها قرار بدهیم قطعا ارتباط با ذی نفعان بهبود خواهد یافت و از طرف دیگر از تولید شایعات بی اساس جلوگیری خواهیم کرد.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار