اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴
سرپرست آبفا روستایی خوزستان تاکید کرد:
سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان در نشست شورای اداری مدیران و معاونین شرکت بر ادامه روند جمع آوری انشعابات غیر مجاز آب و وصول مطالبات معوق تاکید کرد.

شوشان: سرپرست شرکت آب و فاضلاب رو.ستایی استان خوزستان با تقدیر از عملکرد مدیران ادارات آبفا روستایی در سطح شهرستان های استان خوزستان در خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) گفت: سقایی زوار اربعین حسینی (ع) کاری ارزشمند و ماندگار است که کارکنان تلاشگر آبفا روستایی خوزستان در این مهم عملکردی مطلوب داشتند که شایان تقدیر و قدردانی است.

عادل حرباوی ادامه داد: باید تلاش شود هر ساله در این رویداد مهم و جهانی خدمت رسانی به زوار رو به توسعه برود.

سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نهضت جمع آوری انشعابات غیر مجاز در سطح روستاهای استان خوزستان گفت: جمع آوری انشعابات غیر مجاز از دو جنبه حائز اهمیت است. با جمع آوری انشعابات غیر مجاز آبرسانی به روستاها بلحاظ کمی و کیفی در شرایط مطلوب باقی خواهد ماند. همچنین میزان درآمد شرکت از فروش آب افزایش می یابد که تاثیر بسزایی در کاهش مشکلات مالی شرکت خواهد داشت.

وی بیان کرد: در حال حاضر طبق آماری که از سوی مدیریت امور روستایی استانداری خوزستان ارایه شده است، تعداد 260 هزار خانه روستایی در خوزستان وجود دارد که از این تعداد 180 هزار مشترک با تشکیل پرونده، تحت پوشش آبرسانی آبفا روستایی خوزستان قرار گرفته اند.

حرباوی افزود: این آمار نشان می دهد بیش از 80 هزار خانه روستایی یا بصورت غیر مجاز آب مورد نیاز خود را تامین می کنند و یا همچنان تشکیل پرونده نداده اند. این تعداد خانه روستایی در نهضت جمع آوری انشعابات غیر مجاز باید شناسایی و جمع آوری شوند. کما اینکه تا کنون در این مهم دستاوردهای زیادی کسب شده و تعداد بالایی از این انشعابات جمع آوری شده است.

سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان با اشاره به جلوگیری از بوجود آمدن تنش آبی در سطح روستاهای شادگان گفت: نهضت جمع آوری انشعابات غیر مجاز در شهرستان شادگان بعنوان یک الگو و اقدامی مهم و اساسی است، چراکه هرساله با فرا رسیدن فصل گرما، بسیاری از روستاهای شادگان تحت تاثیر تنش آبی قرار می گرفتند و در تامین آب خود دچار مشکلاتی می شدند ولیکن در سال جاری با جمع آوری انشعابات غیر مجاز شکلات سالهای پیش وجود نداشت.

وی افزود: درصورتیکه جمع آوری انشعابات غیر مجاز درسطح روستاهای استان خوزستان با موفقیت انجام شود، شاهد تغییرات عمده و تاثیر گزار آن در آبرسانی به روستاها و کاهش مشکلات مالی شرکت خواهیم بود.

حرباوی با بیان اینکه وصول مطالبات بجای مانده از فروش آب بها دیگر موضوع مهم است که باید بطور جدی دنبال شود گفت: برای کلیه ادارات در سطح شهرستان سقف درآمد تعیین شده است که در حال حاضر 8 شهرستان آغاجری، مسجدسلیمان، امیدیه، گتوند، هندیجان، رامشیر، ایذه و لالی در وصول مطالبات و درآمد عملکرد مطلوب و مد نظر را تحقق بخشیده اند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به موضوع ادغام شرکت های آبفا روستایی و شهری اظهار کرد: با توجه به سختی و مشکلات فراوانی که در مجموعه تلاشگر و جهادی آبفا روستایی خوزستان وجود داشته و دارد، قطعا پس از ادغام نیز نگاه ویژه به کارکنان این مجموعه وجود خواهد داشت و این موضوع مورد تاکید وزیر نیرو است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار