اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

اگر در نوروز قصد سفر به خارج از کشور را دارید اما نمی دانید چه مقصدی را برای خود تعیین کنید، ما در این مقاله به شما در مورد آن کمک خواهیم کرد. به طور کلی کشورهای ترکیه، تایلند، مالزی، ارمنستان و ... گردشگران زیادی را از نقاط مختلف جهان به سوی خود جذب می کنند و تقریبا ترکیه و تایلند در صدر این انتخاب ها قرار دارد. حال که روز به روز به تعطیلات نوروزی نزدیک تر می شویم، بهترین فرصت است که خود را برای داشتن سفری به یاد ماندنی آماده کنید. چرا که ترکیه و تایلند هر دو از جاذبه های گردشگری زیبایی برخوردار بوده و به همین جهت می توانند گزینه های مناسبی برای یک سفر چند روزه محسوب شوند. در این راستا بهتر است که از یک آژانس گردشگری معتبر نیز کمک بگیرید تا برنامه سفرتان را کنترل کرده و به این ترتیب شما بیشتر اوقاتتان را صرف تفریح و لذت از سفر کنید به علاوه سفر با این تورها باعث می شود دیگر هیچ دغدغه ای نداشته باشید. آژانس سلام پرواز از جمله آژانس های گردشگری است که با خیال راحت می توانید به آن اطمینان کنید و از آنجایی که خودش مجری مستقیم و برگزار کننده اصلی تورهای خارجی است، می تواند یک مرجع خوب برای قیمت ها و جزئیات سفر باشد. در نتیجه چنانچه تمایل داشته باشید، می توانید به سایت سلام پرواز مراجعه کرده و لیست تور نوروز 99 را همراه با اطلاعات کامل آن را مشاهده نمایید.

پوکت از معروف ترین شهرهای تایلند است و شهر ساحلی کوش آداسی با وجود استانبول و آنتالیا طرفداران زیادی دارد و تقریبا جز پرطرفدارترین شهرهای ترکیه است. حال سوالی که مطرح می شود، این است که از میان شهرهای ترکیه و تایلند کوش آداسی بهتر است یا پوکت؟

آشنایی با کوش آداسی برای سفر نوروزی

شهر کوش آداسی به سبب داشتن سواحل دریایی متعدد مورد توجه افراد بسیاری قرار می گیرد. از آنجا که کوش آداسی دارای سواحل دریایی گوناگون است، ممکن است با خود فکر کنید که حتما هوای آنجا شرجی بوده و از این جهت برای مسافرت در بهار مناسب نمی باشد. اما باید بدانید که برخلاف این تصور آب و هوای کوش آداسی در فصل های بهار و تابستان بسیار ایده آل و معتدل بوده و به همین خاطر افراد زیادی در تعطیلات نوروز تصمیم می گیرند تا به آنجا سفر کنند.

به یاد داشته باشید از آنجایی که در کوش آداسی روزهای آفتابی زیادی را تجربه خواهید کرد، به همین خاطر حتما کرم ضد آفتاب، عینک آفتابی، کلاه و هر آنچه که باعث می شود از جانب گرما و آفتاب کمتر اذیت شوید، با خود به همراه داشته باشید.

آدالند: آدالند از جمله مشهورترین پارک های کوش آداسی است. در مقایسه با آدالند پارک های به مراتب بزرگ تری در کوش آداسی وجود دارد که اگر تمایل داشته باشید می توانید به آنها مراجعه کنید. اما آدالند از جمله پارک های مطرح این شهر محسوب می شود. همچنین اگر به نمایش دلفین ها علاقه مند باشید، بهترین فرصت را با مراجعه به آدالند برای تماشای اجرای آنها در دست خواهید داشت.

پرین: محال است به کوش آداسی سفر کنید و آوازه پرین به گوشتان نرسد. چرا که پرین از جمله برجسته ترین جاذبه های گردشگری شهر کوش آداسی محسوب می شود که با دیدن آن به وجد خواهید آمد. زیرا پرین در واقع یکی از شهرهای باستانی کوش آداسی است که در گذشته به دلیل بالا آمدن آب در آن مدفون گشت. اما پس از مدتی از آب خارج شد و امروزه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری کوش آداسی مورد بازدید قرار می گیرد.

از جمله دیگر جاذبه های گردشگری کوش آداسی می توان به دیدیما، دیلک، روستای کیزارلی، گورجین آداسی و... اشاره کرد که با انتخاب تور نوروز کوش آداسی 99 در سایت سلام پرواز می توانید ایام عید خود را به یاد ماندنی و لذت بخش کنید.

بازدید از پوکت در نوروز

پوکت از جمله جذاب ترین شهرهای گردشگری موجود در جهان است. جاذبه ها و جلوه های گردشگری و توریستی آن به قدری زیبا است که هر فردی را وسوسه می کند تا حداقل یک بار سفر به آنجا را در طول زندگی اش تجربه کند. لازم به ذکر است که سفر به پوکت در مقایسه با کوش آداسی هزینه های بیشتری را برای شما رقم خواهد زد. البته این موضوع در صورتی صدق می کند که قصد بازدید از مکان های تفریحی گران قیمت آن را داشته باشید. اما اگر هم قصد انتخاب قیمت تور پوکت نوروز 99 را داشته باشید، جای هیچ نگرانی در این رابطه وجود نخواهد داشت. چرا که امکان بهره مندی از امکانات کم هزینه تر پوکت نیز برایتان وجود خواهد داشت.

خیابان بانگلا: در این خیابان می توانید نمایش های گوناگون، سینما، کافه و محیط هایی این چنینی را مشاهده کنید. در نتیجه با توجه به علایقی که دارید می توانید انتخاب کنید که در خیابان بانگلا از چه نوع سرگرمی و تفریح گاهی بهره مند شوید.

بازارهای شبانه: فراموش نکنید که پوکت دارای بازارهای شبانه گوناگونی است. به همین خاطر اگر قصد خرید سوغاتی برای عزیزانتان را دارید، بد نیست که سری به این بازارها بزنید. مطمئن باشید که از قیمت های مناسب آن شگفت زده خواهید شد. از دیگر جاذبه های گردشگری پوکت می توان به جزیره آرزو، معابد، جزایر سیمیلان، خلیج فانگ نگا، سواحل مختلف و... اشاره کرد.

برگرفته از : salamparvaz.com


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار