اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
استاندار خبر داد:
استاندار خوزستان گفت: خوزستان فردا به عطر شهید سردارسپهبد قاسم سلیمانی متبرک می شود.
شوشان: غلامرضا شریعتی با اعلام خبر میزبانی خوزستان بعنوان اولین استان کشور در تشیع پیکر مطهر شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: خوزستان علاوه بر مجاهدت‌ها‌، رشادت‌ها و فداکاری‌های شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی، حضور موثر و فدارکارانه این قهرمان و همچنین ابومهدی المهندس که در کنار ما و با تجهیزات کامل در راستای کمک به جلوگیری از ورود سیلاب به شهرهای اهواز، باوی، حمیدیه و کارون همیار بودند، را فراموش نمی کند.

وی افزود: خوزستان مهد و سرزمین شهیدان است و از این رو مفتخر به آن است که فردا ساعت ۸ صبح از میدان مولوی به سمت چهارراه نادری اهواز بعنوان اولین استان در کشور میزبان پیکر پاک و مطهر شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی باشد.

رئیس شورای تامین خوزستان ادامه داد: فردا به استثناء مراکز درمانی، خدماتی و امدادی، کلیه مدارس نوبت صبح، دانشگاه ها، ادارات و بانک‌های شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون تعطیل است همچنین تعطیلی دیگر شهرستان‌ها را به فرمانداری‌ها واگذار کردیم.

وی افزود: انتظار می‌رود با حضور اقشار مختلف مردم، عشایر، اصناف، کارکنان، کارگران و دانشجویان جهت برگزاری باشکوه و در خور شان این شهید والامقام، خوزستان را مفتخر کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار