اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
آیت الله شفیعی:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک و تسلیت شهادت افتخارآفرین سردار رشید اسلام و ایران سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شجاع ، رشید و مخلص نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بشریت از این جنایت امریکای خبیث احساس شرم می‌کند.
شوشان: آیت الله سیدعلی شفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:دشمن به هیچ قیمتی نتوانست این شخصیت بزرگ و تاثیرگذار در جهان اسلام را تحمل کند و عاقبت این مرد بزرگ را که انصافا" مالک اشتر زمان بود ناجوانمردانه به شهادت رساند.

وی گفت:امریکایی‌ها با این جنایت که نقص آشکار قوانین شناخته شده بین‌المللی است خود را نزد افکار جهانیان رسوا و مظلومیت ملت ایران و جهان اسلام را بیش از پیش نمایان کرد.

شفیعی به نقش مهم سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریسم و ریشه کنی غده سرطانی داعش در خاورمیانه و تقویت محور مقاومت اشاره کرد و افزود: این شهید عزیز هرچند به آرزوی دیرینه اش رسید ولی امت اسلامی و آزادی خواهان سراسر جهان را به سوگ نشاند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: شهادت این شهید عزیز هرچند جانگداز وجانکاه است ولی خللی در ادامه مقاومت ایجاد نخواهد کرد بلکه آن را قوی‌تر و تنومندتر از گذشته خواهد کرد.

وی گفت: ما انتقام سختی از امریکایی‌ها که عامل این جنایت هولناک و شقاوت آمیز بودند خواهیم گرفت.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار