اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲
شوشان - علی حسنی پور :
سخنان رهبر انقلاب درباره حمله موشکی ایران به پایگاه‌های نظامی عین الأسد دولت تروریست آمریکا در عراق: یک حادثه‌ی مهمی اتفاق افتاده است، بحث انتقام و این حرفها بحث دیگری است، حالا یک سیلی‌ای دیشب به اینها زده شد، این مسئله‌ی دیگری است، آنچه که در مقام مقابله مهم است، این کارهای نظامی به این شکل کفایت آن قضیه را نمیکند، آنچه مهم است این است که بایستی حضور فساد برانگیز آمریکا در این منطقه منتهی بشود، تمام بشود.

آنها در این منطقه جنگ آوردند، اختلاف آوردند، فتنه آوردند، ویرانی آوردند، خراب شدن زیربناها را آوردند، البته هرجا قدم گذاشتند در دنیا همین‌جور عمل کردند، ما فعلا منطقه‌ی خودمان جلوی چشم ما است، اصرار هم دارند که همین فساد و همین ویرانگری را نسبت به ایران عزیز و جمهوری اسلامی هم داشته باشند، هی اصرار میکنند، این مسئله‌ی مذاکره و نشستن پشت میز و اینها مقدمه‌ی دخالتها و حضورها است دیگر؛ این باید به پایان برسد.

این منطقه قبول نمی کند حضور آمریکا را در کشورهای منطقه، ملتهای منطقه قبول نمیکنند، دولتهای برخاسته‌ی از ملت ها قبول نیمکنند، بدون تردید، اینکه حالا بحث مهم دیگری است در یک ناحیه‌ی دیگری. ۹۸/۱۰/۱۸


بامداد چهارشنبه ۱۸دی ماه، رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیاتی موفقیت آمیز به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با رمز یا زهرا(سلام الله علیها) با شلیک ده ها فروند موشک زمین به زمین  پایگاه ‌های نظامی عین الاسد دولت تروریست آمریکا در عراق را در هم کوبیدند.

براساس اطلاعات جمع آوری شده و موثق، موشک های شلیک شده به پایگاه نظامیان دولت تروریستی آمریکا در عین الاسد عراق، به مناطق حساس و حیاتی پایگاه اصابت کرده اند. در این حمله ی موشکی دستکم هشتاد نظامی آمریکایی کشته شده اند. در حمله موشکی سپاه به این پایگاه همچنین تعدادی هواپیمای بدون سرنشین و بالگرد و تجهیزات فراوان نظامی آسیب های جدی دیده اند. در حمله موشکی بامداد امروز، پانزده موشک به پایگاه عین الاسد اصابت کرده که هیچکدام بوسیله سیستم راداری ارتش تروریسم آمریکا رهگیری نشده اند.

این عملیات کوبنده که اولین حمله رسمی ایران به پایگاه های دولت تروریست آمریکا در منطقه بود در تلافی ترور سردار حاج قاسم سلیمانی انجام شد، این حمله موشکی صریح، سریع و قاطع و دقیقا در همان ساعتی که سردار سلیمانی ترور شد انجام گردید.

آنچه انجام شد، تنها یک انتقام نبود، بلکه اعلام استراتژی رسمی جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات بود. مطابق این استراتژی، جمهوری اسلامی ایران هرگونه تعرضی را سریع و کوبنده پاسخ می دهد ولو آن که طرف مقابل آمریکا باشد.

این حمله ی موشکی به پایگاه های نظامی دولت تروریست آمریکا در عراق در حالی صورت گرفت که در روزهای اخیر مجلس عراق با تصویب قانونی خواستار اخراج نظامیان متجاوزگر آمریکایی از خاک عراق شد. 

این آغاز ماجراست، انتقام سخت در راه است. مقام معظم رهبری در دیدار امروزشان با مردم قم فرمودند: حالا یک سیلی‌ای دیشب به اینها زده شد، این مسئله‌ی دیگری است، آنچه که در مقام مقابله مهم است، این کارهای نظامی به این شکل کفایت آن قضیه را نمیکند، آنچه مهم است این است که بایستی حضور فساد برانگیز آمریکا در این منطقه منتهی بشود، تمام بشود.

آمریکا باید هرچه زودتر از منطقه خارج شود، امروز تمامی گروه های مقاومت اسلامی به دنبال انتقام خون حاج قاسم سلیمانی هستند. از این پس هیچ جایی در منطقه برای تروریست های آمریکایی امن نیست. حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مراکز نظامی آمریکا چراغ سبز را برای گروه های مقاومت اسلامی روشن کرد.

این آغاز یک انتقام سخت است... 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار