اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: کشور ایران در طول ۴۰ سال انقلاب، پیشرفت‌های چشمگیر و قابل ملاحظه‌ای با وجود تحریم‌های بسیار زیاد داشته است و دستاوردهایی که در ۴۰ سال اخیر به وجود آمده، با دستاوردهای چند صد سال اخیر قابل مقایسه نیست.
غلامرضا شریعتی در آیین  استانی زنگ انقلاب که امروز ( ۱۲ بهمن ) در دبیرستان شاهد رضوان اهواز برگزار شد، اظهار کرد: فرا رسیدن چهل و دومین بهار انقلاب را به دانش آموزان تبریک می‌گویم و امیدوارم همه ما بتوانیم در مسیر پیشرفت، استقلال و عزت کشور تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بانی یک جریان فکری بودند که از زمان مرحوم بهبهانی آغاز شد، افزود: امام ثمردهنده و ضامن اجرایی شدن این جریان فکری بودند. امیدواریم ما نیز این مسیر را طی کنیم. وقتی یک جریان فکری ایجاد می‌شود، تداوم این جریان دیگر به شخص وابسته نیست. اشتباه دولتمردان آمریکایی نیز در این موضوع است که فکر می‌کنند با حذف فیزیکی افراد می‌توانند از سیل خروشان انقلاب جلوگیری کنند، درحالیکه با حذف فیزیکی افراد، جریان فکری حذف نمی‌شود و همچنان به حرکت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، شریعتی ادامه داد: اگر امروز در عراق، لبنان، سوریه، نیجریه و کشورهای مختلف جهان، استقلال طلبی و مبارزه با استکبار به وجود آمده، برگرفته از اندیشه و فکر امام است. اگر در کشورهای منطقه نیز مردم در مقابل زورگویان ایستادگی می‌کنند، به دلیل وجود این فکر و اندیشه است.

استاندار خوزستان بیان کرد: در طول ۴۰ سال انقلاب، کشور پیشرفت‌های چشمگیر و قابل ملاحظه‌ای با وجود تحریم‌های بسیار زیاد داشته است و دستاوردهایی که در ۴۰ سال اخیر به وجود آمده، با دستاوردهای چند صد سال اخیر قابل مقایسه نیست. همه پیشرفت‌ها در شرایطی به دست آمدند که در تحریم بودیم و ۸ سال جنگ تحمیلی را تجربه کردیم ولی ما به آیات الهی قرآن اقتدا کرده‌ایم. با تدبیر و منطق نیز در میدان مذاکره و منطق می‌ایستیم و با شجاعت و ایستادگی در میدان مبارزه هستیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار