اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
امام جمعه اهواز گفت: مردم خوزستان و به ویژه شهرستان اهواز بار دیگر با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن به وظیفه انقلابی خود عمل کردند.
حجت الاسلام محمدنبی موسوی فرد اظهار داشت: ملت ایران با هر نوع نگاه و سلیقه ای در چنین صحنه هایی همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن در پشتیبانی از نظام اسلامی همواره حضور گسترده ای داشته و دشمنان به خوبی از این موضوع آگاه هستند.

وی با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه مهمترین عامل اقتدار نظام اسلامی است گفت: این حضور پرشور مردم با همه مشکلات، مبارک و میمون است و جای سپاسگزاری دارد. انقلاب اسلامی ایران، نهضتی بزرگ، شکوهمند و تاثیرگذار است و امروزه برای بسیاری از ملل جهان چراغ راه زندگی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه دهه فجر روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران است گفت: یوم الله ۲۲ بهمن یادآور رشادت ها، فداکاری ها و شهادت طلبی ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری است.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن به ما آموخت که در مبارزه با دشمنان اسلام، فقط باید بر خدا تکیه کرد گفت: ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی پس از گذشت چهل و یک سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر در راهپیمایی عظیم یوم‌الله ۲۲ بهمن ضمن نمایش اتحاد ملی و انسجام اسلامی، نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

موسوی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان‌دهنده ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است گفت: امروز در جشن تولد انقلاب مردم بار دیگر ثابت کردند پشتیبان انقلاب و جمهوری اسلامی هستند.

وی گفت: ملت ایران همواره پشتیبان و پیرو رهبر خود هستند و هیچ گاه به دشمنان باج نمی دهند. 

وی با اشاره به اربعین شهادت سردار سرافراز اسلام شهید قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی محور مقاومت بود، او در زمان حیات خنثی کننده توطئه های دشمنا بود و شهادتش نیز باعث انسجام و وحدت بیشتر مردم شد.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در بیش از ۱۰۰ نقطه شهری  و روستایی در استان خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم در حال برگزاری است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار