شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸
وجود دو دستگی بین اعضای شورا مسئله بدی نیست بلکه اگر به شکلی نباشد که در کار مردم معطلی ایجاد کند و چوب لای چرخ بگذارد خوب است.
شوشان: عضو شورای اسلامی شهر اهواز ضمن تائید وجود دو دستگی بین اعضای شورا گفت: وجود این دودستگی بد نیست و باعث به وجود آمدن انتقادات سازنده نیز می‌شود.

هوشنگ شیرمردی در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: من و برخی از اعضای شورای شهر اهواز آمادگی خود را برای انصراف از عضویت در کمیسیون‌ها مورد مناقشه اعلام می‌کنیم تا به این ترتیب تفاهم در شورا برقرار شود.

وی با بیان اینکه بین اعضای شورا دو دستگی وجود دارد تصریح کرد: وجود دو دستگی بین اعضای شورا مسئله بدی نیست بلکه اگر به شکلی نباشد که در کار مردم معطلی ایجاد کند و چوب لای چرخ بگذارد خوب است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز در این خصوص ادامه داد: وجود این دو دستگی باعث می‌شود که انتقادات سازنده به وجود آید.

وی با بیان اینکه فراکسیون اکثریت شورا کسانی هستند که در جلسه حاضر شدند و با عشق و علاقه کارشان را انجام می‌دهند ادامه داد: امیدواریم حرکت اعضایی که روز گذشته به هر دلیلی در جلسه حاضر نشدند در آینده تکرار نشود.

وی به برنامه‌های سازنده شهردار منتخب اشاره کرد و گفت: سید خلف موسوی، انسان توانمندی است که برنامه‌های خوبی ارائه کرده است و اعضا به برنامه‌های وی خوش‌بین هستند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز از زمان ابلاغ حکم شهردار منتخب اظهار بی‌اطلاعی کرد و افزود: بیشتر کارهای لازم برای ابلاغ سریع‌تر حکم وی انجام شده است اما زمان دقیق آن مشخص نیست.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار