اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱
جانشین قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب‌غرب گفت:هیچ قدرت و دولتی نمی‌تواند ملتی را که با خون خود پای آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی ایستاده از پای در آورد.
امیر سرتیپ دوم محمد مختاری‌فر عصر پنجشنبه در آیین تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نیروی زمینی ارتش در سرسرای مهر اهواز بیان کرد: اکنون برای بقای حکومت و نظام اسلامی نیازمند ایثار، شهادت و فداکاری هستیم؛ امنیت و پایداری جامعه اسلامی در گرو ایثار و ازخودگذشتگی است.

وی افزود: رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح در این سال ها برای بقای نظام و برقراری امنیت پایدار در جامعه، ایثارگری فراوانی را از خود نشان دادهاند و در این مسیر خون های زیادی به زمین ریخته شده است. 

جانشین قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب ادامه داد: انقلاب اسلامی بار دیگر اسلام را با خون شهدا زنده کرد و این خون‌ها جمهوری اسلامی را به درختی قدرتمند تبدیل کرد؛ شجاعت و ایستادگی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس سنگر اسلام را حفظ کرد.

امیر سرتیپ دوم مختاری با بیان اینکه هیچگاه مجاهدت‌های ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی را از یاد نخواهیم برد افزود: شهادت به سادگی نصیب هرکسی نمی شود و اکنون خانواده شهدا ارزشمندترین قشر نزد نیروهای مسلح هستند چرا که صبر و استقامت آنها ستودنی است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی بدون خانواده شهدا، رزمندگان و جانبازان معنی ندارد؛ اگر افراد سیاسی در تریبون‌های مختلف فریاد می‌زنند که ما جلوی آمریکا می ایستیم به پشتوانه این ملت شهید پرور است.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب گفت: ملت شریف ایران و به ویژه خانواده شهدا ، ایثارگران و جانبازان تا آخرین قطره خون خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام دفاع کرده و شکست برای این ملت معنی ندارد.

وی بیان کرد: تاکنون هیچ حکومتی تا این اندازه پنجه در پنجه آمریکا ایستادگی نکرده اما جمهوری اسلامی ضمن این ایستادگی سیلی های محکمی نیز به صورت استکبار وارد کرده که در تاریخ فراموش نخواهد شد.

در این آیین با حضور جمعی از فرماندهان ارتش در جنوب غرب از جمعی از خانواده شهدای ارتش تجلیل شد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار