اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶
رقابت پر شور انتخاباتی در شوشتر و گتوند همانند شهرهای دیگر در اوج خود به سر می برد.
رقابت پر شور انتخاباتی در شوشتر و گتوند همانند شهرهای دیگر در اوج خود به سر می برد.

شوشان: مردم شوشتر و گتوند بی صبرانه در انتظار دوم اسفند و حضور خود در کنار صندوق های رای هستند تا در سرنوشت کشور و استان و شهرشان دخیل باشند. در حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند، در 4 سال اخیر اتفاقات مثبت و مهمی رخ داده است.

پس از سال ها کمبود و مشقت در حوزه های مختلف، چندین پروژه و کار اساسی در کنار اقدامات متعدد زیرساختی رخ داد.

فردی انقلابی و بسیجی و خستگی ناپذیر با خواست مردم این شهرها پا به عرصه نهاد و اینطور که مردم اذعان دارند، با نمره قبولی این 4 سال را پشت گذاشته است.


سهراب گیلانی به جرات می‌توان گفت در 4 سال گذشته شبانه روزی کار کرده، نه در حد شعار بلکه به واقع شبانه روزی فعالیت کرده است. او از تمام نگاه های خُرد و کوچک به مسائل فرار کرده است و با در نظر گرفتن زیرساخت و پرداختن به اصل نه به فرع قضایا در هر موضوعی، و نگاه به آینده هر بخش و منطقه ای، برنامه ریزی کرد و پیگیری را نه در سطح شهرستان و استان، بلکه مستقیماً از دولت و وزرا خواست. حضور و بازدیدهای پرشمار وزرا، مدیران کل استان و معاونان وزرا تاییدی بر این صحبت است.

گیلانی را شاید بتوان جزء نمایندگانی دانست که بیشترین تردد را میان تهران و حوزه انتخابیه داشته اند. هر هفته، در پایان کار مجلس بلافاصله به خوزستان و حوزه انتخابیه آمده و مسائل را از نزدیک رصد می کرد. هرچه می شد و امکانش بود در خود منطقه با کمک مدیران، حل و فصل می نمود و هرچه نیاز به پیگیری داشت از طریق مسئولان کشور.

گیلانی در 4 سال ریسک هایی کرد که شاید هر نماینده ای تن به آن ندهد. هروقت مدیری استانی یا کشوری از وی برای انتخاب مسئولان شهری چه در شوشتر و چه در گتوند، نظر و مشورت خواست، او بومی و جوان و متخصص بودن را مدنظر قرار داد. به طور مثال، پس از سال ها فرماندار شوشتر بومی انتخاب شد، که باعث جلب رضایت مردمی بالایی از وی گردید.

حدود 80 تا 90 درصد مدیران ادارت در این دو شهرستان بومی شدند. آماری که در طول 40 سال انقلاب اسلامی، سابقه نداشته است.


گیلانی اقداماتی کرد که گاهاً موجب گلایه دیگر نمایندگان مجلس به مسئولان کشور و استان می شد که چرا در شوشتر و گتوند این همه کار می کنید!؟

در این روزها گیلانی با شعار یا زهرا (س) شوری در شهرهای شوشتر و گتوند ایجاد نموده است و با توجه به فعالیت های صورت گرفته این 4 سال، مردم را بیش از پیش به همراهی جریان خدمت برای پیشرفت وا داشته است. جریانی که برآمده از فعالیت ده‌ ها جوان و نخبه متعلق به شوشتر و گتوند است. اکثریت مردم، این روزها با نمادهایی که یا زهرا (س) را نشان می دهد، تبعیت و پشتیبانی خود از این سردار جانباز نظام مقدس جمهوری اسلامی را نمایان می سازند.

اما در زیر برخی از صحبت های سهراب گیلانی را در جلسات‌اش با مردم در این چند روزی که از زمان آغاز تبلیغات انتخاباتی می گذرد، را می خوانید:

- چه کسی باور می کند که در هر 9 شهر و 220 روستا مشکل داریم. برخی مناطق ما 30 سال است از آب کانال برای شرب استفاده می کنند. 

مگر ما گدا بودیم؟ مگر دولت ها پول نداشتند؟ چه معنایی دارد؟ چرا باید این اتفاقات تا قبل از سال 95 رخ دهد؟ غیر از سوءمدیریت است؟ غیر از این است که وظایف و تکالیفمان را انجام ندادیم؟ غیر از این است که صدای ملت به کسی که تصمیم گیر بود را نرسانده اند؟ بر همین اساس از دوره قبل وارد این عرصه شدیم و گفتیم گذشته مردود است.

- چرا باید در طول 40 سال تنها 65 روستا از نعمت گاز برخوردار شود، اما ما در 4 سال گذشته 100 روستا را برای گاز دار شدن پیگیری کرده و به نتیجه برسانیم؟ اشکال از چه چیزی بوده؟ اگر ما می گوییم گذشته را قبول نداریم و تفکر مدیریتی قبل را قبول نداریم به این دلایل است. ما که با کسی اختلاف و دعوا نداریم. و لذا ما نگاه‌مان از شهرستان و استان به سمت دولت رفت و مستقیماً وزرا را مورد خطاب قرار دادیم.

- ما وکیل ملت هستیم نه دولت. هرچند که متاسفانه مجلس دهم وکیل الدوله بود. خاک بر سر نماینده ای که نتواند از جایگاه و ظرفیت قانونی خود از ملت خودش در سطح ملی دفاع نکند. اُف بر چنین نماینده ای...

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار