اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
رییس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خوزستان گفت: به منظور پیشگیری از انتشار احتمالی ویروس کرونا مردم تا حد امکان کمتر به بانک‌ها و خودپردازها مراجعه کنند و به کمک نرم‌افزارها، عملیات بانکی موردنظر خود را انجام دهند.
رضا طاهری  با اشاره به انجام اقدامات مراقبتی در بانک‌های خوزستان جهت پیشگیری از انتشار احتمالی کروناویروس اظهار کرد: واقعیت این است که بانک‌ها به دلیل شیوه ‌کاری و ارتباطاتی که دارند حتی از مدارس و دانشگاه‌ها شرایط خطرناکتری در بحث انتشار و شیوع بیماری کرونا دارند و از این رو مردم باید در مراجعه به بانک‌ها تجدیدنظر کنند.

وی افزود: به صورت میانگین روزانه در برخی از بانک‌ها شاهد حضور حدود ۳۰۰ نفر هستیم و این مساله خطر انتشار بیماری را دوچندان می‌کند و باید مردم به این موضوع توجه جدی داشته باشند و تا حد ممکن به بانک‌ها مراجعه نکنند.

رییس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد از امورات بانکی به صورت خدمات الکترونیکی ارائه می‌شود و مردم می‌توانند بدون حضور در بانک‌ها، کارهای بانکی خود را به کمک نرم‌افزارها انجام دهند.

طاهری با بیان اینکه در شرایط کنونی که بحث پیشگیری از انتقال بیماری کرونا مطرح است نیازی به حضور مردم در بانک‌ها نیست و آن‌ها می‌توانند از خانه بیشتر کارها و امور بانکی خود را انجام دهند، گفت: مردم با حضور در بانک‌ها فقط زمان و هزینه خود را از دست می‌دهند و همچنین ممکن است خود را با خطر ابتلا به کروناویروس مواجه کنند.

وی ادامه داد: کارمندهای بانک‌ها نیز در معرض تهدید بیماری کرونا هستند هرچند که اقدامات لازم در زمینه ضدعفونی بانک‌ها در حال انجام است.

رییس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خوزستان خاطرنشان‌کرد: در حد امکان مردم حتی به خودپردازها نیز مراجعه نکنند یا کمتر مراجعه کنند و به کمک نرم‌افزارها و با انتقال پول، نسبت به خرید و پرداخت هزینه‌های خود اقدام کنند.

کارشناسان توصیه می‌کنند مشتریان در صورت لزوم مراجعه به بانک‌ها و خودپردازها، پس از مراجعه نسبت به رعایت موارد بهداشتی به‌ویژه شستشوی کامل دست‌ها اقدام کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار