اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

اگر از تاثیر و اهمیت طراحی سایت برای کسب و کار خود اطلاع ندارید، تنها کافی است شرایط امروز جامعه را با ده سال پیش مقایسه کنید. تا ده پسش شاید تنها 20 درصد مردم و یا کم تر از اینترنت استفاده می کردند. سرعت آن بسیار پایین بوده و افراد مجبور بودند از کارت های اعتباری و اپراتورهای مختلف برای ورود به دنیای مجازی استفاده کنند.

تنها 10 سال بعد و در اکنون هر فرد به راحتی می تواند با دیتای تلفن همراه خود به اینترنت وصل شده و از آن استفاده کنند. فراگیری استفاده از دنیای دیجیتال بر هر مساله ای ازجمله کسب و کار و تبلیغات تاثیر گذاشته و شما را مجبور به همسو شدن با آن می کند.

تاثیرات شگفت انگیز طراحی سایت بر موفقیت کسب و کار

برای آن که به اهمیت طراحی سایت پی ببرید، کافی است در ذهن خود ده سال پیش رویتان را تصور کنید! بدون شک این تصور برایتان کمی سخت است اما با مقایسه 10 سال پیش تا اکنون می توانید متوجه شوید که احتمالا تا ده سال دیگر اینترنت و فضای مجازی به یکی از ارکان اصلی زندگی تبدیل خواهد شد. از این رو اگر به دنبال داشتن یک کسب و کار موفق و البته پایدار هستید، داشتن صفحات مجازی و وب سایت می تواند کلید دستیابی به آرزوهایتان باشد.

با موج تجارت الکترونیک همراه می شوید

این روزها تنها کافی است که یک ساعت اینترنت در ایران قطع شود. بسیاری از خدمات و موسسات از جمله درگاه های خرید، فروشگاه های اینترنتی، سیستم های بانکی مخابراتی، بسیاری از موسسات و برنامه های آموزشی و غیره تعطیل خواهند شد. این مساله نشان می دهد که اینترنت در تمامی جنبه های زندگی ما رسوخ کرده است. شما با کمک یک شرکت طراحی سایت می توانید به موج تجارت الکترونیک جهانی پیوسته و همگام با دیگران شما نیز تغییر کنید.

کسب و کارهای قدیمی بازنشسته می شوند!

تنها کافی است نگاهی به اطراف خود و کسب و کارهای قدیمی بندازید، تا متوجه تاثیر عمیق دنیای مجازی بر آن ها شوید. برای مثال تا سال های گذشته آژانس های تلفنی یکی از مشاغل پرکاری بوده و افراد می توانستند از طریق آن کسب درآمد کنند. این روزها با تاثیر اینترنت بر این کسب و کار و استفاده از اپلیکیشن های آنلاین درخواست تاکسی افراد می توانند در زمان کوتاه تر و البته با قیمت کم تر به مقصد مورد نظر خود برسند. اگر شما نیز دوست ندارید تا چند سال دیگر کسب و کار و درآمد خود را از دست دهید، می توانید با طراحی سایت به دنیای مجازی پیوسته و همراه با آن تغییر و البته پیشرفت کنید.

با کم ترین هزینه ها بیشترین بازدهی را خواهید داشت

طراحی وب سایت می تواند شامل دو دسته از افراد شود. گروهی از افراد که موسسه، شرکت و فروشگاه حضوری خود را نیز داشته و با طراحی سایت به دنبال پیشرفت و افزایش درآمدزایی خود هستند. گروه دیگر افرادی است که تنها به دنبال فعالیت در دنیای مجازی هستند. شما می توانید موسسه و یا فروشگاه خود را تنها به صورت اینترنتی مدیریت کرده و هزینه های خود را تا اندازه بسیار زیادی کاهش دهید. در این حالت شما نیازی به پرداخت هزینه های آب و برق و گاز، اجازه مکان، استخدام تعداد زیادی کارمند و غیره نداشته و می توانید با کم ترین هزینه ها بیشترین بازدهی را داشته باشید.

معرفی محصولات و خدمات به مشتری با کیفیت بهتری انجام می شود

یکی دیگر از مزایای طراحی سایت که می تواند بر ترقی کسب و کار شما تاثیرگذار باشد، آن است که می توانید تمامی محصولات و خدمات خود را به صورت جامع و کاملی به مشتری معرفی کنید. شما می توانید از هر محصول فروشگاهی خود چند تصویر و یا فیلم گرفته و اطلاعات دقیق آن را بنویسید. در صورت ارائه خدمات نیز می توانید اطلاعات جامعی راجع به چگونگی آن به مشتریان اعلام کرده تا افراد بتوانند به راحتی با شما آشنا شوند.

از هر جای دنیا می توانید کسب و کار خود را مدیریت کنید

در صورتی که شما تنها یک کسب و کار حضوری داشته باشید، برای مدیریت آن مجبورید که تنها در شرکت و فروشگاه خود بمانید. اگر تنها چند روز به مسافرت بروید، فکرتان همیشه مشغول کسب و کارتان خواهد بود و از راه دور نمی توانید کارهای خود را مدیریت کنید، در صورت بروز مشکل هم نمی توانید آن را حل کنید. طراحی سایت و استفاده از دنیای دیجیتال به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ نگرانی از هر کجای دنیا کسب و کار خود را مدیریت کنید. در نتیجه شما می توانید در کنار داشتن کار خود، به راحتی و در هر زمانی به مسافرت بروید و به دیگر جنبه های زندگی خود برسید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار