اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹
با توجه به شروع پيك دوم بيماري هاي روده اي و همچنين شروع فعاليت مدارس و مراكز آموزشي، شركت آب و فاضلاب شهري اهواز بايد با تدابير خاص نسبت به برطرف نمودن مشكلات موجود از قبيل رفع گرفتگي فاضلاب روها و جايگزيني سريع در منهول ها اقدام نمايد تا سلامت شهروندان به خطر نيفتد.
شوشان: سرپرست مديريت سلامت محيط و حرفه اي مركز بهداشت خوزستان گفت: نقايص موجود در سيستم جمع آوري فاضلاب شهر اهواز مي تواند به سلامتي شهروندان آسيب وارد نمايد.

مهندس مهران معلم در گفتگو با ايرنا اظهارداشت: گزارشات بازرسان مركز بهداشت شهرستان اهواز و تماس هاي تلفني و مراجعات حضوري شهروندان اهوازي شاهدي بر بروز اين مشكل مي باشد.

وي افزود: ايجاد چهره زشت شهري و مشكلات در تردد مردم و از همه مهم تر خطر بروز بيماري هاي عفوني و انگلي از جمله مشكلات اين نقيصه شهري است.

معلم تصريح كرد: عوامل بيماري زاي مختلفي نظير باكتري ها، تك ياخته ها، ويروس ها و انگل ها مي توانند از طريق مدفوع افراد آلوده وارد فاضلاب شده و در صورت پراكنده شدن اين فاضلاب ها در محيط، شيوع بيماري هاي واگير از جمله هپاتيت، وبا، حصبه و غيره را به دنبال داشته باشد.

سرپرست مديريت سلامت محيط و حرفه اي مركز بهداشت استان افزود: با توجه به شروع پيك دوم بيماري هاي روده اي و همچنين شروع فعاليت مدارس و مراكز آموزشي، شركت آب و فاضلاب شهري اهواز بايد با تدابير خاص نسبت به برطرف نمودن مشكلات موجود از قبيل رفع گرفتگي فاضلاب روها و جايگزيني سريع در منهول ها اقدام نمايد تا سلامت شهروندان به خطر نيفتد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار