اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
شوشان - علی حسنی پور :
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرا رسید. روز سرنوشت سازی که آحاد ملت ایران برای انتخاب نمایندگانی اصلح پای صندوق های رای می آیند.

اولین وظیفه مردم شرکت با شکوه در انتخابات است؛ این حضور گسترده موجب بیمه شدن انقلاب و استحکام هرچه بیشتر پایه های آن می شود و نقشه ها و تحلیل های دشمن را نقش بر آب می کند و موجب ثبات و امنیت کشور می شود.

در باب اهمیت مشارکت در انتخابات، مقام معظم رهبری در بیاناتی انتخابات را برای کشور و ملت، فرصتی بسیار بزرگ و برای دشمنان تهدید خواندند و فرمودند: «برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رأی، تضمین کننده امنیت کشور خواهد بود زیرا دشمنان از پشتوانه مردمی نظام بیش از امکانات تسلیحاتی آن هراس دارند.»

دومین وظیفه مردم انتخاب صحیح است، یعنی رای دادن بر اساس شاخص های رهبری و مشورت با نخبگان جامعه، تا انسان در مورد رای خود حجت داشته باشد و بتواند از آن دفاع کند. یکی از مصادیق انتخاب صحیح رای دادن به کسی است که خودباخته نباشد، پایبند به آئین و ملت و علاقمند به میهن خود باشد و در یک کلام اصلح نباشد.

رهبر معظم انقلاب در این‌باره می‌فرمایند: «در جمهوری اسلامی، انتخاب، انتخاب اصلح است؛ نه رقابت انتخاباتی. مردم باید با چشم باز و با بصیرت وارد شوند و آدم‌هایی را که اطمینان پیدا می‌کنند، انتخاب کنند.»

امید است مردم ایران با مشارکت باشکوه خود در انتخابات بار دیگر حماسه ای بزرگ خلق کنند و نمایندگانی اصلح را برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار