اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
فرمانده تیپ ٢٩٢ زرهی شهید آزادی دزفول گفت: یگان جنگ نوین تیپ ٢٩٢ زرهی شهید آزادی دزفول، مناطق مختلف این شهرستان را ضد عفونی و گند زدایی می‌کند.
سرهنگ بابک جلائیان‌علیزاده اظهار کرد: از روز دوم اسفندماه، اقدامات اولیه جهت مقابله با ویروس کرونا با تشکیل جلسه با فرماندهان و مسئولان بهداشت و درمان تیپ آغاز و از همان روز در درون پادگان برای سلامت سربازان، کلیه آسایشگاه‌ها، پتوها و ملحفه‌ها ضدعفونی شد.

وی افزود: همچنین در اقدام دوم از همان روز همه اماکن عمومی پادگان از جمله آشپزخانه، نانوایی و دفاتر کار، ضد عفونی شدند.

فرمانده تیپ ٢٩٢ زرهی شهید آزادی دزفول تصریح کرد: بعد از جلسه فرمانداری ویژه دزفول و درخواست از ارتش برای گندزدایی مناطق مختلف شهرستان، یگان جنگ نوین تیپ ٢٩٢ زرهی شهید آزادی نسبت به ضد عفونی مناطق مختلف در دزفول اقدام کرد.

جلائیان‌علیزاده ادامه داد: این یگان برای مقابله با انتشار کروناویروس شب‌ها از ساعت ٢٢ تا ٣:٣٠ بامداد اماکنی را که از قبل مشخص می‌شود، ضدعفونی می‌کند.

سرهنگ جلائیان‌علیزاده خاطرنشان‌کرد: در زمینه اجرای این طرح مردم‌یاری، هر شب ۵ هزار لیتر مایع ضدعفونی‌کننده به منظور گندزدایی و ضد عفونی خیابان‌های اصلی، پیاده‌روها، میادین، بازارها، دستگاه‌های خودپرداز، درمانگاه‌ها، پارک‌ها و دیگر اماکن شهرستان دزفول استفاده می‌شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار