اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
بدون تردید نیروهای سیاسی سکولار و لائیک درون کشور، همگام با اپوزیسیون برانداز خارج نشین، نقشه ی راه ترامپ، نتانیاهو و پمپئو را در تبلیغات علیه جمهوری اسلامی پیروی می کنند و امروزه از شیوه ی مخالفت خوانی های نخ نما شده ی آنها، بخوبی می توان فهمید که همه آنها، از پمپاژ پروپاگاندای تبلیغاتی یکدست بیرون آمده از یک اتاق فکر به جامعه خبری کمک می نمایند.

آری، همان جریاناتی که از دینی شدن حکومت ایران، نفعی نبرده اند و تا می توانند موفقیت های جمهوری اسلامی را تکذیب و انکار می کنند.

به هر حال، همانطور که امروز در تیتر خبرها، داشتیم فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جناب آقای سردار سلامی از یک تهاجم بیولوژیک سخن بمیان آورد و مجدانه کل سپاه را در تقابل و ریشه کنی این ویروس بیرون آمده از لابراتوارهای ایمنی بسیج کردند .

از قضا، امشب مجری یک برنامه تلویزیون ماهواره ای انگلیس نشین در مصاحبه ای با دکتر بقایی یزدی، در سخنان مقدماتی خود کوشید تا گفته های سردار سلامی مبنی بر تهاجمی بودن ویروس کرونا  و اظهارات شجاعانه دریادار شمخانی  مبنی بر رد اتهام پنهانکاری ایران در اعلام آمار واقعی مبتلایان و متوفیان  را یک توهم بخواند ولی در ادامه ی مصاحبه ی خود با مهمان برنامه، بر خلاف آنچه انتظار داشت نکاتی را شنید، که بر بطلان ادعاهایش صحه می گذاشت.

زیرا، دکتر بقایی یزدی هم از غیر عادی بودن این ویروس با آنچیزی که در چین شیوع یافته بود سخن بمیان آورد و هم به شفاف بودن آمارهای مسوولین ایران مهر تائید زد.

دکتر بقایی یزدی در آن برنامه تلویزیونی گفتند؛ جهش یافتگی ویروس کرونا در ایران یک دستکاری لابراتواری است و از آنجائی‌ که سازمان بهداشت جهانی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در همکاری تنگاتنگ و نظارت مستمر است، پس آمارهای ایران نمی تواند نادرست باشند.
 
به هر حال این اظهارات کارشناسانه، تاییدی بر حرف های سردار سلامی و شمخانی بودند.

البته، به مصداق «وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ» اکنون بلای این ویروس خطرناک دامن خود مهاجمان بیولوژیک را گرفته، و عنقریب است که کاخ شیشه ای اقتصادی - امنیتی آنها، با تلنگر کرونایی فرو بریزد.

البته، خبرهای خوشی هم از درون لابراتوارهای رحمانی مرکز پزشکی بقیه الله الاعظم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تقابل با محصول لعنتی لابراتوار های اهریمنی جبهه ی دشمن، مبنی بر ساخت واکسن درمانی ویروس کرونای2019، به گوش می رسد که اگر خداوند کمک کند در ماه های آینده، جهت واکسیناسیون عمومی عرضه می گردد که با این حساب بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، این قبیل گرفتاری های زود گذر، به لطف پرودگار متعال، بعنوان تهدیداتی باشند که تبدیل به فرصت و تجربه گردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار