اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
رئیس شورای سلامت خوزستان خبر داد:
استاندار خوزستان گفت: محدودیت‌ها و کنترل‌های اعمال شده برای جلوگیری از حضور مردم در اجتماعات نتیجه بخش بوده و شیب انتقال ویروس کرونا در استان روند نزولی گرفته است.
شوشان: غلامرضا شریعتی اظهارداشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که طی روزهای گذشته مراجعه مردم به بیمارستان ها کمتر شده و افرادی که آزمایش آنها مثبت اعلام می شود نیز رو به کاهش هستند.

وی ضمن توصیه مردم استان به توجه دقیق و رعایت هشدارها و دستورالعمل‌های بهداشتی، مراقبتی و درمانی افزود: در صورتی که این روند تداوم داشته باشند می‌توانیم شاهد شکسته شدن حلقه انتقال این بیماری در استان خوزستان باشیم.

نماینده عالی دولت در استان همچنین با تاکید بر اینکه مردم به جز موارد ضروری از منازل خارج نشوند، افزود: همانطور که تاکنون شاهد همراهی‌های صورت گرفته از سوی شهروندان بودیم، در صورتی که این همکاری‌ها تداوم داشته باشد، قطعا شیب انتقال این ویروس با سرعت بیشتری نزولی خواهد شد.

شریعتی یادآور شد: همچنان از مردم خواسته می‌شود در اجتماعات، جشن‌ها و یا مراسمات مذهبی حاضر نشوند تا در هفته‌ در پیش رو، شرایط مناسب تری را شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: اقدامات کنترلی و محدودیتی اعمال شده نتایج خوبی را برای نزولی شدن روند انتقال کرونا در استان به وجود آورده و امیدواریم که تا انتها شاهد همراهی مردم باشیم.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از زمان شیوع ویروس کرونا تا ظهر روز جمعه در استان ۵۷ نفر به این بیماری مبتلا شدند که از این تعداد ۲۸ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند ، ۱۵ نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند  و ۱۴نفر نیز تا کنون جان خود را از دست داده‌اند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار