اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
فرمانده انتظامی اهواز گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌ خیز در اهواز اجرا و طی آن ۵۶ سارق حرفه‌ای دستگیر و ۲ هزار و ۶۰۰ لیتر مواد ضدعفونی و ۹ هزار عدد ماسک احتکار شده نیز کشف وضبط شد.
محسن دالوند روز شنبه اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی،طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت سه روز در شهرستان اهواز اجرا شد.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی۵۶ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، هشت خرده‌فروش مواد مخدر،۶ عامل تیراندازی و دارنده سلاح غیرمجاز و پنج نفر احتکارکننده لوازم بهداشتی و ضدعفونی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی،طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز ادامه داد:ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح مقدار ۲ هزار و ۶۰۰ لیتر مواد ضدعفونی و ۹ هزار عدد ماسک احتکار شده، ۳۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر،تعدادی از اموال سرقتی، ۴۵۰ جام قلیان و تعداد ۳۲ قبضه سلاح غیرمجاز(۶قبضه سلاح جنگی و ۲۶ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز) به همراه ۱۷۹ فشنگ مربوطه را کشف کردند.

وی افزود:متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ارتکاب ۱۱۸ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ دالوند گفت: در اجرای این طرح، ۱۲ باب قهوه خانه باهدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پلمب و ۱۹ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیادسپرده شدند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار