اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی در شهرهای استان از امروز آغاز شده و تا پایان ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۳ اسفندماه ادامه دارد.
رضا رضایی با اعلام خبر آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی ساخت مسکن در استان از امروز، اظهار کرد: مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی در ۱۵ شهر استان از ساعت ۱۰ ‌صبح امروز، پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه شروع و تا پایان ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۳ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مردم شهرهای اهواز، دزفول، ماهشهر، اندیمشک، ایذه، بهبهان، شوشتر، شوش، شهر امام، شاوور، لالی، هفتکل، آغاجاری، باغملک و رامشیر می توانند در مرحله دوم طرح اقدام ملی ساخت مسکن ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: در این مرحله تعداد ۴ هزار و ۲۲۹ نفر ظرفیت جدید ایجاد شده است که در این مرحله از ثبت نام، متقاضیان واجد شرایط با داشتن ۵ شرط لازم قیدشده در سامانه می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

رضایی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در ادارات و کافی نت‌ها، در این مرحله مکانیزم ثبت نام تغییر یافته است و متقاضیان می توانند از طریق رایانه شخصی و حتی با استفاده از تلفن همراه خود و با ارسال پیام کوتاه اقدام به ثبت نام و از مراجعه به ادارات و کافی‌نت‌ها خودداری کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: آنچه بدیهی است حق هیچ کس در این طرح ضایع نخواهد شد و متقاضیان می توانند از طریق سایت www. mrud. ir و یا سیستم پیامکی به شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ و با ارسال کد ملی سرپرست خانوار اقدام به ثبت نام اولیه کرده و پس از ریشه کن شدن بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی اقدام به ثبت نام نهایی کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار