اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

با بررسی این اقدام‌ که حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا با صدور فرمانی به سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در زمینه مقابله با ویروس کرونا، بر لزوم احتمال «حمله‌ی بیولوژیکی» بودن این رویداد را مطرح کرده، می‌تواند جنبه‌ی رزمایش دفاع بیولوژیک نیز داشته باشد.

از سوی دیگر، در پی مثبت شدن تست کروناویروس معاون رئیس جمهور برزیل، و ملاقات وی با دونالد ترامپ، کاخ سفید در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: نیازی به انجام آزمایش کرونا برای ترامپ نیست.

حال، سوال اینجاست که؛
چرا ترامپ که ادعا می‌کرد چند هفته به صورت خود دست نزده، علی‌رغم دیدار با یک بیمار کرونامثبت، نیازی نمی‌بیند که حتی تست بدهد؟! و سپس بعد از فشار رسانه های خبری مجبور شد برای تست کرونا اقدام کند و نتیجه اش حتی منفی اعلام شد.
در پاسخ به این سوال، صاحب قلم این نوشتار دو گزینه احتمالی را پیش فرض میکند.

فرض اول:  اینکه مقام برزیلی کرونا نداشته است.
فرض دوم:  اینکه ترامپ ضد کروناست!


  بالاخره سازمان تحقیقات بیولوژیک گالیله متعلق به رژیم صهیونیستی، در جدیدترین گزارش خود اعتراف کرده در چهارسال گذشته روی ویروس کرونای پرندگان، که شباهت فراوانی به نسخه کروناویروس فعلی دارد، تحقیقات انجام داده؛ موسسه گالیله حتی به این مساله اذعان داشته، با اعمال تغییرات ژنتیکی روی این ویروس، توانسته پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در جهت ساخت واکسن این بیماری بردارد. این موسسه همچنین اعتراف کرده ویروسی که توسط آنها دستکاری ژنتیکی شده، به ویروسی که اکنون منشاء آلودگی انسان‌هاست، شباهت بسیاری دارد.
قابل توجه اینکه این موسسه حتی برای زمان عرضه واکسن خود، محدوده‌ای معادل ۹۰ روز را پیش‌بینی کرده است.لذا با تحلیل گفتمان چندین خبر که درباره تولید واکسن کرونا از شبکه های مختلف خارجی در این دوره پخش شده اند را بررسی کردم و می توانم به یک حمله بسیار پیچیده بیولوژیک اشاره کنم.
به واژگان بیولوژیک، ژن، ترامپ، دست کاری انسان، صهیونیست دقت کنید. 
 شهر نِس زیونا (نس صیون) در جنوب تل‌آویو واقع شده و زرادخانه تحقیقات، توسعه و تولید تسلیحات شیمیایی، میکروبی و بیولوژیک رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود. 
در پانزدهم نوامبر 1998 نشریه ساندی تایمز لندن طی مقاله‌ای افشا کرد که اسرائیل بر روی نوعی از سلاح‌های بیولوژیک کار می‌کند که بر {نژاد} اعراب تاثیر گزار بوده و بر یهودیان تاثیری نخواهد داشت؛ این نشریه از این سلاح با عنوان بمب قومی"Ethnic Bomb" یاد کرد و افزود با توجه به رفتار ارتش اسرائیل و نیز منابع اطلاعاتی غربی روشن است که اسرائیل بر روی بمب‌های بیولوژیکی کار می‌کند که مختص نژاد خاصی است. این سلاح بر اساس منشا قومی، قربانیان را تشخیص و هدف قرار می دهد. دانشمندان نظامی اسرائیل توانسته‌اند بر اساس ویژگی‌های ژنتیکی کاملا اختصاصی برخی از قومیت‌ها، ویروس‌ها و سمومی را طراحی کنند که به طور اختصاصی بر روی این جوامع تاثیر می‌گذارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار