اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲
شوشان: شریعتی نماینده بهبهان در نطق پیش از دستور خود در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنرانی هوشمندانه دکتر روحانی به راستی برآورنده خواسته رهبری در حفظ شأن و کرامت مردم در سازمان ملل متحد بود و بهره‌گیری صریح از مفهوم بلند نرمش قهرمانانه که برآمده از عمق تاریخ اسلام است، چهره‌ای تازه از کهن‌سرزمین ایرن به جهانیان معرفی کرد.

به گزارش شوشان، متن کامل این نطق به شرح ذیل است:

با سلام به مقام معظم رهبری مردم و نمایندگان محترم، گرامی می‌دارم یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و همچنین موفقیت جوانان کشور در عرصه‌های علمی و ورزشی تبریک می‌گویم و از دستاوردهای دیپلماتیک ارزشمند هیات ایرانی در سازمان ملل متحد تشکر می‌کنم.

دشمنان از تحریم پتروشیمی، بانک مرکزی، شرکت‌های بین‌المللی ایران سه هدف داشتند که این اهداف تحریم‌ها ایجاد نارضایتی عمومی و بحران اجتماعی، کسری درآمدها و کاهش درآمد ارزی ایران بود.

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور پرشکوه مردم ایران در انتخابات بار دیگر مانع از دستیابی نظام سلطه به اهداف خود شد.حضور و سخنرانی هوشمندانه رئیس‌جمهور بر اساس عقلانیت، تدبیر و درک شرایط کشور بود و اصل جدیدی از حیات پربرکت جمهوری اسلامی ایران را رقم زد.

سخنرانی هوشمندانه دکتر روحانی به راستی برآورنده خواسته رهبری در حفظ شأن و کرامت مردم در سازمان ملل متحد بود و بهره‌گیری صریح از مفهوم بلند نرمش قهرمانانه که برآمده از عمق تاریخ اسلام است، چهره‌ای تازه از کهن‌سرزمین ایرن به جهانیان معرفی کرد و نشان داد که رئیس‌جمهور بر سر پیمان خویش با مردم ایران استوار است.

به آقای روحانی پیشنهاد می‌کنم به استان خوزستان به عنوان قطب بزرگ ورزش کشور که پرورش‌دهنده قهرمانان و مدیران ورزشی بوده است، توجه ویژه‌ای داشته باشد و وزیر ورزش و جوانان را از مدیران شایسته این استان انتخاب کند.

دو سازمان محیط زیست و میراث فرهنگی کشور باید در حفظ سلامت روان و فرهنگی و همچنین اقتصادی مردم تلاش کنند و از اقدامات نمایشی پرهیز کنند و تمرکز کاری خود را به کارهای زیربنایی معطوف دارند.

وزیر کشور در نظر داشته باشد که بر اثر وقوع سیل 14 نفر از هموطنان ما در شهرستان بهبان جان خود را از دست دادند و میلیاردها تومان خسارت به آنها وارد شد و با توجه به در پیش داشتن فصل شروع بارش‌ها امیدوارم اقدامات اساسی در جهت جلوگیری از خسارات ناشی از سیل احتمالی به عمل آید.

وزیر نفت به محرومیت مطلق منطقه آقاجاری، زیدون و حوزه انتخابیه توجه ویژه‌ای داشته باشد و انتظار می‌رود آقای زنگنه از پروژه بیدبلند 2 بازدید نماید تا شاهد روند کند پیشرفت پروژه مذکور باشند به دلیل اینکه با راه‌اندازی این پروژه می‌توان بیش از 2 برابر گاز وارداتی از کشورهای شمالی را تولید کرد.

از وزیر نیرو انتظار دارم که به سد آریوبرزن که تنها 63 درصد پیشرفت داشته است، توجه ویژه‌ای کنند چراکه با تکمیل این سد می‌توان 17 هزار از زمین‌های کشاورزی منطقه را آبیاری نمود لذا از ایشان انتظار دارم که اعتبار ویژه‌ای برای تکمیل این پروژه در نظر بگیرند.

از هیات محترم دولت انتظار دارم نسبت به پرداخت معوقات فرهنگیان و همچنین پرداخت حق بدی آب و هوا کارکنان دولت در بهبهان تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کنند.

از وزیر بهداشت درخواست دارم در جهت اتمام ساخت بیمارستان حضرت ولی عصر اقدامات اساسی انجام دهند و همچنین از وزیر دادگستری تقاضا دارم نسبت به رسیدگی و تجدیدنظر در پرونده همشهریانم اقدامات لازم را لحاظ کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار