شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴
شوشان: سی و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان هندیجان با حضور امام جمعه رئیس شورای فرهنگ عمومی و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان هندیجان با دستور کار بررسی راهکارهای ترویج فرهنگ شهادت در محل سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

حجت الاسلام بهبهانی پورضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادت های ملت بزرگ ایران اظهار داشت : هفته دفاع مقدس نماد مقاومت و سلحشوری ملت بزرگ ایران به رهبری امام راحل است که این ایام الله انسان را به یاد خدا می اندازد .

وی افزود : ملت بزرگ ایران در شعار و رفتارش صادق بود و با آن پیمانی که با امام راحل بست پای آن مقاومت و ایستادگی کرد و خداوند متعال ظفر و پیروزی را ازآن این ملت کرد .

بهبهانی پور تصریح کرد : امروز این ملت در افق بلند تاریخ ایستاده و برای تمامی ملت های مسلمان و غیر مسلمان پرتوافشانی می کند .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هندیجان با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد : اگر بخواهیم راه شهیدان و مسیر حماسه را ادامه دهیم و قله های ظفر را فتح کنیم باید فرهنگ ایثار و شهادت را تعمیق دهیم .

بهبهانی پور در پایان گفت : یکی از مهمترین فاکتورهای پیروزی ملت بزرگ ایران احساس مسئولیت است و این تنها راهی است که ما می توانیم وحدت و انسجام خودمان را حول محور رهبری و برای ادامه دادن راه امام و شهدا احساس مسئولیت کنیم و فرهنگ شهادت و ایثارگری را تعمیق دهیم .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار