اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۳


شوشان خرمشهر:جناب آقای دارابی، شهردار خرمشهر در پاسخ به متن ارسالی شما در فضای مجازی لازم میدانم نکاتی را به اطلاع شما و مردم برسم.

1️⃣ بنده نه تنها دردوره شما ، بلکه در دوره چهارم شورا بدون تبلیغات و هزینه، حائز بالاترین رأی بین منتخبین بوده ام که این نشانه اعتماد واعتقادی که مردم شریف خرمشهر به این حقیر دارند و ان شاءالله خواهند داشت.

2️⃣گفته بودید که اینجانب تاکنون برای شهر و مردم به شهرداری مراجعه نکردهام،  من باب یادآوری و روشن شدن افکار عمومی مواردی را اطلاع می رسانم:
 پارک عشایر در سال 96 با پیگیری های اینجانب بازسازی شد و این شما هستید که اکنون باید پاسخگو باشید که چرا عملیات اتمام آن را تا کنون متوقف کردید؟

در مورد احداث و تکمیل  پارک عباره، چندین مرتبه گوشزد کردم، بفرمائید چرا با بی اعتنایی درخواست اینجانب را پشت گوش انداختید؟

پارک علویه هم به لطف ریاست محترم سازمان پارکها و فضای سبز، با پیگیری اینجانب بازسازی شد، هر چند شما نسبت به تجهیز و نصب وسایل بازی کودکان وادوات رفاهی اقدامی به عمل نیاوردید.

این بی تفاوتی و بی اعتنایی شما در خصوص توسعه فضای سبز در سایر نقاط شهر مانند پارک غفار نصیری والنصر نیز علیرغم پیگیری های بنده وجود داشته و دارد. 

3️⃣جناب شهردار حسب ظاهر  فراموش کرده اید چندین بار در حضور اعضا شورای شهر از مناطق محرومی چون عباره، طویجات، سرحانیه، ظهیریه، آلبونائی و ام التلول و سایر نقاط حاشیه شهر نام بردم و از شما درخواست نمودم هرچه سریعتر برای کمک به آنها و رفع مشکلات عمرانی و فضای سبز ورود کنید و شما علیرغم اینکه قول مساعد دادید اما عملا کاری انجام ندادید،پس اگر علی بندری صحبت از کوچه و محل سکونت خود نکرده نشان از توجه او نسبت به مناطق محروم و حاشیه است.

4️⃣ اگر فرض را بر این بگذاریم که علی بندری به شما مراجعه نکرده و درخواستی نداشته،خود شما چرا بر حسب وظیفه و مسئولیت اقدامی برای مردم این محلات انجام ندادید، مگر سایر امور شهری شما با مراجعه اعضای شورای شهر به دفتر شما انجام میشود؟؟

5️⃣ جناب شهردار! شما در مدت زمان سی ماهه ای که بر کرسی شهرداری [به هر نحوی] جلوس نموده اید بفرمائید چه اقدامی برای بهبود وضع شهر کرده اید؟
به کدامیک از قول ها و وعده هایتان عم کردید؟
گویا فراموش کرده اید که هر گاه ایرادهای پروژه های عمرانی را به شما گوشزد میکردم، شما بخاطر جلب حمایت اعضای شورا، از پیمانکاران حمایت میکردید چون نگران منفعت مالی و مادی دیگران و علی الخصوص خودتان بودید.

6️⃣آقای شهردار! گزارش شفافی جهت روشن شدن افکار عمومی ارائه بفرمائید که در پروژه ساحل سازی رودخانه کارون (حدفاصل پل شهید جهان آرا تا بازار ماهی فروشان) چگونه پس از گذشت دو سال علیرغم ۸۰ درصد پیشرفت مالی، فقط ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و هم اکنون نیمه کاره رها شده است.
همچنین در خصوص پیمانکار فضای سبز که سال 98 بواسطه کارهای ایشان فضای سبز شهر از بین رفت و چندین بار توسط رئیس سازمان پارکها و فضای سبز به نامبرده
 اخطار فسخ پیمان داده شد، ولی نتیجه آن متاسفانه عزل یکی از بهترین و مجرب ترین مهندسین فضای سبز یعنی اقای مهندس زرین پور شد شفاف سازی کنید.

7️⃣گفته بودید شهرداری امانتی در دست من است.

درست است و شما چقدر خوب از این امانت با زندگی پر هزینه در هتل کاروان سرا، خرید خودرو از منابع مالی شهرداری و واگذاری به نهادهای دیگر، تعمیر و تجهیز ساختمان شورای حل اختلاف و راهنمایی و رانندگی، محافظت کردید!

8️⃣ فرمودید انتصاب برخی عوامل براساس شایسته سالاری میباشد آیا این در  مورد مسئول حال حاضر امور قراردادها هم صدق میکند، که توسط شخص شما عزل و متهم شد که بعدها با نامه زننده شهردار دارخوین مجددا  و پس از برکناری مجدد توسط شما به کار گمارده شد. این است معنی شایسته سالاری شما؟؟ لذا حال که پرده از اسرار و سیاسی کاری های شما برداشته شد میگویید بنده برای پیگیری کار مردم به شما مراجعه نکردم؟خداوند در همه امور و اعمال شاهد و ناظر میباشد.

9️⃣اعتماد مردم به بنده صحبت دیروز و امروز نیست.رزومه اینجانب در آموزش و پرورش وشورای شهر و سایر اموری که سعادت و افتخار خدمت به مردم را داشتم روشن میباشد و کارنامه کاری شما کاملا گویای سابقه درخشان مدیریتی شما میباشد. بله فرمایش حضرتعالی کاملا متین است در نهایت مردم قضاوت میکنند.
 در دوره چهارم شورا و دوران مدیریت اندک شهردار وقت آقای حویزاوی حداقل پروژه ای پارک مالیات، بازار امام رضا، زیرگذر پل قدیم و ورود شهرداریهای کلان شهرها صورت گرفت اما شما در دوره مدیریت خود که دو برابر زمان مدیریت حویزاوی است چه کردید؟ 
 سوابق مدیریتی شما در اهواز گویای همه موارد است. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار