شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳

شوشان: رئیس اتحادیه هتل‌داران خوزستان گفت: تنها صنعتی که در دنیا می‌تواند به طور مستقیم فقر را از بین ببرد صنعت گردشگری است.

به گزارش فارس ، عبدالحمید حرمتی در همایش تجلیل از فعالان حوزه گردشگری خوزستان که در محل هتل پارس اهواز برگزار شد اظهار کرد: صنعت گردشگری یکی از صنایع مهم و پردرآمد دنیا بعد از صنعت نفت به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: بر اساس آمار میزان گردشگران ورودی به کشور نسبت به سال‌های قبل دو برابر شده، همچنین میزان خروجی‌ها نتیجه‌ای معکوس داشته و در حدود دو برابر رشد منفی داشته است.

رئیس اتحادیه هتل‌داران خوزستان با بیان اینکه دیپلماسی جدید کشور حکایت از آن دارد که صنعت گردشگری کشور رو به رشد است ادامه داد: با توجه به اینکه خوزستان سرشار از منابع آبی و خاکی بوده شعار هفته گردشگری به مراتب برازنده خوزستان است.

رئیس اتحادیه هتل‌داران خوزستان گفت: آب در صنعت گردشگری بسیار مهم بوده و بیشترین کمک را به این بخش می‌کند و امیدواریم در حفاظت از منابع آبی تلاش بیشتری شود.

وی با بیان اینکه تنها صنعتی که در دنیا می‌تواند به طور مستقیم فقر را از بین ببرد صنعت گردشگری است پس انتظار می‌رود که بخش دولتی حمایت خود را از این صنعت بیشتر کند عنوان کرد: بزرگ‌ترین منابع تاریخی دنیا در استان وجود دارد پس امیدواریم که مدیریت استان حمایت خود را از جاذبه‌های گردشگری داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار