اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
شوشان: آیت الله موسوی جزایری با قرائت صیغه وقف و امضای وقفنامه زائرسرای اهوازی‌ها در مشهد مقدس از مراحل نهایی ساخت این زائرسرا خبر داد و گفت: الحمدلله توفیق حاصل شد بعد از مدت‌ها و با زحمات زیاد بالاخره زائرسرای اهوازی‌ها در مشهدمقدس ساخته شود و به مراحل نهایی برسد.

ایشان در خصوص مساحت این زائر سرا گفت:این زائرسرا ۱۲۷۵ متر مساحت و دارای ۹ طبقه و ۵۶ واحد است که در #مشهد مقدس بلوار وحدت، بلوار امیرالمؤمنین علیه السلام واقع شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان ضمن بیان موقوفه بودن این زائرسرا، موقوف علیهم را عنوان کرد و گفت: موقوف علیهم این زائرسرا اختصاص به اردوهای فرهنگی مساجد و همچنین نیازمندان و افراد بی‌بضاعتی دارد که قصد زیارت امام رضا(ع) را دارند 

ایشان در خصوص شرایط و هزینه اقامت در این زائرسرا گفت : هزینه‌ای که در این زائر سرا از زوار گرفته می‌شود بسیار مختصر و ناچیز است به نحوی که فقط بخشی از  هزینه‌های جاری زائرسرا از جمله هزینه آب و برق و حقوق پرسنل را تامین می‌کند.

ایشان در پایان از مجموعه‌های شهرداری ثامن مشهد، سازمان اوقاف خورستان، وزرات نفت و خیرینی که در ساخت این زائر سرا سهیم بودند تقدیر و تشکر کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار