شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷
محمد علی اسدي، مصطفی امین زاده، حجت الاسلام علي نظر ممبینی، ایرج نصیری، اردشیر شعبانی، حبیب الله حیدر زاده، اصغر رضایی گماری، اردشیر زاهدی، علی نظری، محسن شکری زاده، حسنعلی موسی زاده و خانم ها سکینه ظهراب زاده و مژده حسنی به عنوان اعضاي هیات امنای آرامگاه دکتر قیصر امین پور معرفی شدند.
شوشان: با حضور مسئولان فرهنگي گتوند هيات امناي يادمان زنده ياد دكتر قيصر امين پور معرفي شدند.

در جلسه ای که صبح امروز به رياست فرماندار و با حضور مسئولان فرهنگي برگزار شد مصوبات کارگروه فرهنگی تبلیغی اجتماعی این شهرستان بررسي شد.

هوشنگ محمد پور فرماندار گتوند در اين جلسه با گراميداشت ياد و خاطره زنده ياد دكتر امين پور اظهار کرد: در سال گذشته تلاش های زیادی از طرف فرمانداری صورت گرفت تا مراسم در خور و شان این عزیز برگزار گردد که خوشبختانه موفق به این کار شدیم .

وي خواستار مشارکت عموم مردم و دستگاه های اجرایی در جهت بهتر برگزار شدن مراسم سالگرد زنده یاد دکتر قیصر امین پور شد و افزود: شهرستان گتوند دارای ظرفیت های فراوانی علمی و فرهنگی است و براي استفاده از تمامی این ظرفیت ها بايد از شخصيتهاي فرهنگي و هنري بيشتري دعوت به عمل بيايد تا در اين جلسات شركت كنند.

فرماندار گتوند ادامه داد: باید با دید باز فاصله بین مسئولین و مردم را کم نمود و ضمن دوری از منیت های شخصی و استفاده از مشترکات زمینه رشد و شکوفایی علمی و فرهنگی و اجتماعی شهرستان را فراهم نماییم.

محمدپور همچنين ضمن حمایت از تشکیل این هیات امنا خواستار وسعت دید در خصوص تشکیل این هیات شد.

در ادامه جلسه حاضرین به بیان دیدگاههاي خود در این زمینه پرداختند.گفتنی است در پایان این مراسم آقایان محمد علی اسدي، مصطفی امین زاده، حجت الاسلام علي نظر ممبینی، ایرج نصیری، اردشیر شعبانی، حبیب الله حیدر زاده، اصغر رضایی گماری، اردشیر زاهدی، علی نظری، محسن شکری زاده، حسنعلی موسی زاده و خانم ها سکینه ظهراب زاده و مژده حسنی به عنوان اعضاي هیات امنای آرامگاه دکتر قیصر امین پور معرفی شدند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار