اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: تلاش در جهت ارتقای مهارت های شغلی و انتقال دانش و همچنین ارائه شیوه‌های نوین اصلاح و راه‌اندازی سیستم های به روز از اهداف برگزاری جشنواره است.

شوشان: ارسلان غمگین امروز، دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه در سی و یکمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه استان خوزستان که به مناسبت هفته کارگر به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: هر سال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور تشویق و افزایش روحیه کار در نیروهای مولد، متخصص، مخترع و مبتکر در جهت خودکفایی و خودباوری و همچنین فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تبادل اطلاعات، تجارب و مهارت های علمی و تجربی در جامعه کار و تولید، اقدام به برگزاری جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سطح کشور می‌کند.

وی افزود: از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره تشویق جامعه کار و تولید به بهره‌گیری از الگوی اسلامی و ایرانی و تلاش در جهت ارتقای مهارت های شغلی و انتقال دانش و تجربیات و همچنین ارائه شیوه های نوین در کار با اختراع و ابتکار، اصلاح و راه‌اندازی سیستم ها و تجهیزات به روز است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در خصوص چگونگی روند انتخاب نخبگان این جشنواره تصریح کرد: انتخاب نخبگان جامعه کار و تولید در سه مرحله و سه سطح شامل مرحله مقدماتی در سطح کارگاه و کارخانه، مرحله نیمه نهایی در سطح استان و مرحله ملی در سطح کشور انجام شده است. بر اساس نظام نامه جشنواره ملی و استانی امتنان، با همکاری ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها در سه بخش اقتصادی (صنعت، کشاورزی و خدمات) کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه معرفی شدند.

غمگین عنوان کرد: فرآیند برگزاری این جشنواره از ۲۰ مهرماه ۹۸ در سراسر کشور آغاز و از ابتدای آذرماه ۷۶۴ درخواست از سوی کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی در سامانه این جشنواره ثبت شد و مدارک متقاضیان توسط هیات داوران استانی جشنواره بررسی و واحدهای ثبت نام کننده مورد بازرسی قرار گرفتند و در نهایت پس از امتیاز بندی متقاضیان، افراد نمونه به دبیرخانه این جشنواره معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره به تفکیک در بخش صنعت ۲۱۶ نفر، در بخش کشاورزی ۱۶۴ نفر، در بخش خدمات ۳۷۶ نفر و در بخش واحدهای نمونه استانی ۸ واحد ثبت نام کردند. در این زمینه امسال علاوه بر شناسایی و انتخاب خانه های بهداشت کارگری برتر، نسبت به انتخاب برترین خانه بهداشت از بین خانه‌های بهداشت برتر و همچنین انتخاب کارفرمای سلامت محور بر اساس رای داوران استان و وزارت اقدام شد.

به گزارش ایسنا، سی و یکمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه استان خوزستان به مناسبت هفته کارگر با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

محی الدین رحمانی کارگر نمونه بخش صنعت از شرکت فولاد اکسین و ناصر مجیدی مدیر شرکت کشت و صنعت امام خمینی به عنوان واحد نمونه استان معرفی شدند. همچنین جعفر مطیعی مدیر شرکت سیمان بهبهان به عنوان کارفرمای سلامت محور معرفی شد.

در این جشنواره ۳ نفر از کشت و صنعت امیرکبیر به عنوان عضو کارگروه کار نمونه و یک نفر از کشت و صنعت امام خمینی به عنوان کارگر نمونه در بخش کشاورزی معرفی شدند. همچنین پنج نفر از کشت و صنعت نیشکر دهخدا به عنوان عضو کارگروه کار نمونه بخش صنعت و چهار نفر از کشت و صنعت امام خمینی به عنوان عضو کارگروه کار نمونه بخش خدمات و یک نفر از شرکت زهره عمران امیدیه میانکوه به عنوان کارگر نمونه بخش خدمات معرفی شدند.

همچنین دو نفر از شرکت شیر پگاه خوزستان به عنوان بهداشتیار برترین خانه بهداشت و یک نفر از شرکت حریر خوزستان به عنوان بهداشتیار خانه بهداشت برتر انتخاب و معرفی شدند که از همه آن ها در این مراسم با اهدای لوح تقدیر شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار