شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
رئیس اداره تعاون روستایی خرمشهر از خرید بیش از یک هزار تن گندم و بیش از ۴۰۰ تن کلزا از کشاورزان خرمشهری توسط تعاون روستایی این شهرستان خبر داد.
عباس دریساوی‌اصل اظهار کرد: از ابتدای فصل خرید تا کنون بیش از ۴۰۰ تن کلزا از کشاورزان خریداری و وجوه ۹۵ درصد میزان خرید به کشاورزان پرداخت شده، این در حالی است که در سال گذشته و تا پایان زمان خرید کلزا ۴۰۰ تن کلزا از کشاورزان خریداری شده بود، اما امسال روند خرید این محصول کماکان ادامه دارد و پیش بینی می شود تا ۷۰۰ تن کلزا از کشاورزان خریداری شود.

وی ادامه داد: تعاون روستایی خرمشهر در سال گذشته موفق به خرید ۱۳ هزار تن گندم از کشاورزان شده بود که امسال پیش بینی خرید بیش از ۲۰ هزار تن است و در این زمینه تاکنون بیش از یک هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

دریساوی اصل با اشاره به اینکه یک مرکز خرید گندم و یک مرکز خرید کلزا مشغول خرید محصول کشاورزان هستند، تصریح کرد: تعاون روستایی خرمشهر تا آخرین دانه گندم و کلزا آمادگی خرید از کشاورزان را دارد و هیچ مشکلی تاکنون در بحث خرید از کشاورزان وجود نداشته است.

وی خاطرنشان‌کرد: جهت ضدعفونی کردن و گندزدایی انبارها و محوطه‌های خرید و اتاق‌های مراکز خرید، اقدامات موردنظر انجام گرفته است و نگرانی در زمینه شیوع کرونا در مراکز خرید گندم وجود ندارد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار