اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: تعهد خیرین مدرسه ساز در سال گذشته با احتساب کمک شرکت نفت یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بود که بیش از ۹۰ درصد این تعهد محقق شد.
شوشان: مهراله رخشانی مهر سه شنبه در نشستی به صورت ویدئو کنفرانس با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان و مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: سه کار مهم در این سازمان به درخواست خیرین و ادارات کل نوسازی مدارس کشور ارجاع شد که طی پیگیری های مستمر به انجام رسید و مصوب گردید.

وی ادامه داد: انتخاب یک روز در تقویم به نام روز خیرین مدرسه ساز ، دریافت نکردن هزینه آب و برق از خیرین برای ساخت مدرسه و چهار برابر شدن اعتبار مشارکتی سازمان نوسازی مدارس از جمله درخواست های خیرین و ادارات نوسازی در سطح کشور بود که مصوب شد و درحال انجام است.

رخشانی مهر گفت: تمام تلاش ها در این راستا است که میزان مشارکت خیرین در کشور را برای امر مدرسه سازی افزایش دهیم.

یکهزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تعهد خیرین مدرسه ساز خوزستان در سال ۹۸

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان نیز در این نشست گفت: تعهد خیرین مدرسه ساز در سال گذشته با احتساب کمک شرکت نفت یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بود که بیش از ۹۰ درصد این تعهد محقق شد.

علی قربانی بیان کرد: در سال ۹۷ تعهد خیرین و نفت در ساخت مدرسه در استان یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بود که این رقم در سال ۹۸ افزایش چشم گیری یافته و شاهد بیشترین مشارکت خیرین در ساخت مدرسه بوده ایم.

قربانی ادامه داد: هیچ پروژه نیمه تمام مدرسه سازی در استان از بابت پرداخت سهم دولت راکد نمانده و نوید افزایش چهار برابری اعتبارات سازمان نوسازی مدارس کشور را به خیرین اعلام کردیم تا ترغیب شده و در پروژه های مدرسه سازی شرکت کنند.

وی افزود: از ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار مشارکتی سازمان نوسازی مدارس کشور که به استان اختصاص یافت تنها یکصد میلیارد ریال آن جذب نشد که تا یک ماه آینده این رقم نیز محقق خواهد شد.

۳۵۰ خیر مدرسه ساز در خوزستان در امر مدرسه سازی مشارکت دارند.

۶هزار مدرسه با ۳۰ هزار کلاس درس در خوزستان وجود دارد که ۲ هزار مدرسه نیاز به بازسازی دارند.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار