اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
در جلسه‌ مدیر مخابرات منطقه خوزستان با مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتی خوزستان عنوان شد؛
بهره‌برداری از پروژه‌های شبکه فیبرنوری و ارتقای پوشش مخابراتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نشست مدیر مخابرات خوزستان با مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شوشان: در جلسه ای که با حضور مدیر عامل شركت شهرک های صنعتی استان و هیأت همراه با مدیر مخابرات منطقه خوزستان و معاونین تجاری و شبکه و مدیر شبكه دسترسی در سالن جلسات حوزه مدیریت مخابرات منطقه برگزار شد، در خصوص بهره برداری از پروژه های شبکه فیبر نوری وارتقا پوشش مخابراتی در شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در ابتدای این جلسه ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری این جلسات به اهمیت توسعه زیرساخت های ارتباطی حوزه صنعت اشاره نمود و عنوان کرد که علیرغم تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا فعالیت های مناسبی جهت ارتقا وضعیت صنعتی استان در دست انجام است. 

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در ادامه این جلسه اظهار داشت؛ با توجه به نامگذاری امسال به نام جهش تولید و لزوم حمایت بیش از پیش، توسعه شبکه فیبر مخابراتی شهرک ها و نواحی صنعتی با برنامه ریزی مناسب در سال جاری ایجاد خواهد شد و امکانات مناسبی در اختیار تولیدکنندگان و فعالین بخش صنعت قرار خواهد گرفت. 

فلاح زاده بر همکاری همه جانبه مخابرات جهت تأمین نیازهای ارتباطی صنعتگران تأکید نمود. 

وی همچنین تسریع در اتمام طرح های در دست اقدام را خواستار شد. 

گفتنی است در پایان این نشست مقرر شد تا تیم های کارشناسی عملیاتی طرفین ضمن ادامه عملیات های اجرایی توسعه شبکه فیبر، نظارت کارشناسی خود را به منظور تأمین اهداف مد نظر ارائه نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار