شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با بیان اینکه مهلت دفاع از پایان نامه‌ دانشجویان نیم سال اول ۹۸-۹۹ تا ۳۱ اردیبهشت است، گفت: جلسات دفاع از پایان‌نامه در دانشگاه صنعتی بهبهان به صورت مجازی، حضوری و نیمه حضوری برگزار می‌شوند.
اسماعیل فاطمی بهبهانی اظهار کرد: مهلت دفاع از پایان نامه‌ دانشجویان نیم سال اول ۹۸-۹۹ تا ۳۱ اردیبهشت است و اگر دانشجو در مهلت مقرر از پایان‌نامه خود دفاع نکند، در ترم جدید دوباره باید ثبت نام کند و جزو سنوات به حساب می‌آید.

وی افزود: جلسات دفاع از پایان‌نامه در دانشگاه صنعتی بهبهان به صورت مجازی، حضوری و نیمه حضوری برگزار می‌شوند. دفاع از پایان نامه نیمه حضوری یعنی اینکه دانشجو و استاد راهنما حضور فیزیکی دارند اما ممکن است یکی از اساتید به صورت مجازی حضور پیدا کند یا بلعکس اساتید داور به صورت فیزیکی حضور دارند اما دانشجو نتواند حضور پیدا کند. همچنین در دفاع مجازی، هم اساتید داور و هم دانشجو به صورت غیرحضوری در جلسه دفاع هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در پایان گفت: دفاع از پایان نامه اگر حضوری باشد معمولا در سالن‌های بزرگ برگزار می‌شود تا فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود. همچنین سالن به صورت مرتب ضد عفونی می‌شود. دفاع حضوری را برای دانشجویان بومی توصیه می‌کنیم، زیرا امکان ارائه خوابگاه به دانشجویان غیربومی را به هیچ عنوان نداریم بنابراین دانشجویانی که در بهبهان ساکن نیستند دفاع خود را به صورت مجازی یا نیمه حضوری ارائه دهند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار