اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
دکتر ناهید پوررضا عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان استاد نمونه کشوری، برگزیده شد.
دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در تماس تلفنی کسب این موفقیت را به دکتر پوررضا تبریک گفت. دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در تماس‌های تلفنی جداگانه‌ای با ۱۶ تن از استادان نمونه منتخب دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور، انتخاب آنها را به عنوان استاد نمونه تبریک گفت.

از آن جا که به دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹، امکان برگزاری آیین تجلیل از استادان نمونه کشوری به سیاق و روال سال‌های گذشته فراهم نیست، پس از تایید نهایی و معرفی استادان نمونه، وزیر علوم با توجه به شرایط جدید در  تماس‌های تلفنی جداگانه‌ای به آنها تبریک گفت و از تلاش ها و فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فناورانه آنها قدردانی کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است مراسم رسمی تجلیل از استادان نمونه دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور در سال ۱۳۹۹ پس از عادی شدن شرایط و رفع بیماری کووید ۱۹ متعاقباً برگزار ‌شود.

گفتنی است دکتر ناهید پوررضا سال ۱۳۵۳ دوره کارشناسی را در دانشگاه شهید چمران اهواز (جندی شاپور سابق) گذراند و سال ۱۳۵۶ موفق به اتمام تحصیلات خود در رشته‌ی شیمی تجزیه مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه منچستر شد؛ وی سپس تحصیلات دکتری خود را در همین رشته در دانشگاه بیرمنگام ادامه داد و پس از اخذ درجه‌ی دکتری، در سال ۱۳۶۰ به استخدام دانشگاه شهید چمران اهواز درآمد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار