اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
بصیری مسئول بسیج رسانه:
جامعه خبری کشور همواره در خط مقدم اطلاع‌رسانی قرار گرفته‌اند و چراغ آگاهی را برای جامعه روشن نگه می‌دارند.
"خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد." در پی این بیانات مقام معظم رهبری در نطق تلویزیونی ۲۱ فروردین و شکل گیری"رزمایش کمک به نیازمندان" با شعار "کمک مومنانه"در آغاز ماه رمضان، جامعه رسانه‌ای کشور نیز با ایجاد پویش "خبرنگاران همدل" با این جریان پیوست. 

مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه به جزئیات این کمپین پرداخت.

«جامعه خبری کشور همواره در خط مقدم اطلاع‌رسانی قرار گرفته‌اند و در زمان جنگ، حوادث غیرمترقبه و دیگر حوادث با ایثار و خودگذشتگی چراغ آگاهی را برای جامعه روشن نگه می‌دارند».

مسعود بصیری با اشاره به نقش پررنگ خبرنگاران در تمامی وقایع کشور و با بیان این مطلب گفت: «خبرنگاران سرمنشأ اطلاع‌رسانی هستند اما زحمات این قشر معمولاً از دید مغفول مانده است.» وی تصریح کرد: «جامعه رسانه‌ای کشور از زمان شیوع کرونا نیز بار دیگر در خط مقدم قرار گرفت و علاوه بر اطلاع‌رسانی در باره این بیماری با شایعه‌سازی رسانه‌های معاند نیز به مقابله پرداخت».

مسئول سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه خبرنگاران آگاه کشور همواره رسالت خود را به درستی انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: «تأثیر عملکرد صحیح رسانه‌ها در کاهش بار سیستم درمانی کشور مشهود بود به طوری که توانستند علاوه بر حساس کردن مردم نسبت به نکات بهداشتی و ضرورت رعایت این موارد از بحران‌آفرینی در جامعه پیشگیری کنند».

وی با بیان اینکه بعد از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، رزمایش «کمک مؤمنانه» به عنوان جلوه‌‌ای از همدلی و نوع‌دوستی شکل گرفت، گفت: «امروز نیز شاهد آن هستیم که جامعه خبری کشور به عنوان خط‌شکن عمل کرده و با راه‌اندازی پویش "خبرنگاران همدل" بار دیگر به یاری هم‌وطنان خود رفته‌ است».

وی افزود: «این قشر فرهیخته با کمک‌های مالی خود به افراد آسیب‌دیده و کم‌توان که به خاطر شرایط پیش‌‌آمده بعد از شیوع بیماری کرونا دچار مشکل شده‌اند، بار دیگر ثابت کرد که در خط مقدم همیاری و کمک به هم‌وطنان قرار دارد».

بصیری در پایان با بیان اینکه پویش «خبرنگاران همدل» با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است و بیش از یک هزار رسانه در سراسر کشور به آن پیوسته‌اند، متذکر شد: «علاوه بر رسانه‌های تأثیرگذار کشوری مانند فارس، تسنیم، مهر، ایسنا، عصر ایران، آنا، شرق، وطن امروز، جوان، فرهیختگان، رسالت، صبح نو، عصر ایرانیان، جام جم، ابتکار، آفتاب یزد، فرارو، الف، انصاف‌نیوز و تابناک، جماران و دانا بسیاری از رسانه‌های استانی و محلی نیز به این پویش پیوسته‌اند».

عصر ایران/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار