اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
معاون آموزشی دانشگاه صنعتی دزفول:
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول گفت: دانشجویان تکالیف دانشجویی، ارزشیابی‌ها، پروژه‌ها و نمرات مستمر خود را جدی بگیرند زیرا بخش زیادی از نمره نهایی آن‌ها را تشکیل می‌دهد.
علی ظاهرزاده اظهار کرد: زمان پایان کلاس‌های مجازی این دانشگاه ۲۹ خرداد تصویب شد. همچنین تکلیف کلاس‌های عملی در هیچ دانشگاهی با توجه به مشخص نبودن شرایط، تعیین نشده است.

وی ادامه داد: برای برخی درس‌های عملی که برگزاری آن‌ها به صورت مجازی میسر است، به اساتید توصیه کرده‌ایم که به صورت مجازی برگزار کنند اما اولویت ما برای درس‌های عملی، برگزاری آن‌ها به صورت حضوری و فشرده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول با بیان اینکه استقبال خوبی از کلاس‌های مجازی دانشگاه‌ شده است، گفت: در هیچ دانشگاهی همه درس‌های نظری، صد درصد پوشش داده نشده‌اند.

ظاهرزاده همچنین درخصوص برگزاری امتحانات نهایی، عنوان کرد: برای برگزاری امتحانات نهایی، پیشنهادات متفاوتی داده شده است اما هنوز هیچ کدام از دانشگاه‌ها تصمیم‌گیری نکرده‌اند. دانشجویان اکنون باید تمرکز خود را بر آموزش مجازی قرار دهند و بدون دغدغه درمورد نحوه برگزاری امتحانات و درس‌های عملی، درس خود را بخوانند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول افزود: برای دانشجویان ترم آخر نیز تمهیداتی در نظر گرفته خواهد شد تا به موقع درس خود را تمام کنند.

ظاهرزاده در پایان تاکید کرد: دانشجویان تکالیف دانشجویی، ارزشیابی‌ها، پروژه‌ها و نمرات مستمر خود را جدی بگیرند، زیرا بخش زیادی از نمره نهایی آن‌ها را تشکیل می‌دهد. اگر به وضعیتی رسیدیم که نتوانستیم امتحانات را به صورت حضوری برگزار کنیم، نمره ارزشیابی از اساتید، سهم مهمی در نمره پایانی خواهد داشت.   
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار