اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۸
نوشتاری از محمدسلامی؛
این صحنه های رشادت های مدافعان سفید پوش سلامت نشان داد که گاهی در ابستن حوادث ، انسانهایی از دل سکوت این مرز و بوم رشد می کنند.
شوشان - محمد سلامی: 

این روزها کادر درمانی بهداشتی دانشگاه بزرگ  جندی شاپور  و در پیش اهنگی انها ریاست خدوم و جوان دانشگاه ، در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا هستند  و رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه بعهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته اند‌.

سفید پوشانی که این روزها در مقابل تمام کمبودها و‌کاستی ها صبر پیشه کرده اند و براساس وظیفه انسانی خود تنها به نجات جان مردم فکر می کنند و با وجود مواجهه شدن با ناملایمات ، عرصه خدمت را به جولانگاه تسویه حساب تبدیل نکرده اند.

در شرایطی که ویروس مرموز کرونا هر روز،  رویی از پیچیدگی های خود را نشان می دهد و همچنان علم بشر از کشف واکسن و‌دارو علیه ان عاجز مانده ،مدافعان  سلامت هر روز نمایی از فداکاری و ایثار خود را در عرصه سلامت کشور و نجات جان هم وطنان عیان می کنند.

امروز مردم قدرشناس خدمات کادر درمانی و‌بهداشتی در تمام واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان هستند و بیش از گذشته نسبت به سختی کار انها و خدماتی که این قشر برای جامعه دارد اگاه شده اند و گویای این سختی ها و خدمات ،، تصاویر و فیلم هایی است که در فضای مجازی دست به دست می شود.

این صحنه های رشادت های مدافعان سفید پوش سلامت نشان داد که گاهی در ابستن حوادث ، انسانهایی از دل سکوت این مرز و بوم رشد می کنند که با حماسه های خود ، برای ما یاد اور حماسه های هشت سال دفاع مقدس شده اند. و برای همه ناظران و ذهنهای بیدار جامعه ، درس فداکاری و ایثار و از ان مهمتر درس تعهد و عاشقی داده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار