اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
پنج دستگاه تنفس مصنوعی به منظور برطرف کردن کمبودهای شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر در درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا و حاد تنفسی، به مراکز درمانی بندرماهشهر اهدا کرد.
شوشان: ارزش پنج دستگاه وینتیلاتور هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که ۲ دستگاه در اختیار مراکز درمانی ماهشهر و سه دستگاه دیگر نیز در درمانگاه‌های شهر بندرامام خمینی(ره) قرار گرفت.

بر اساس این گزارش پشتیبانی تجهیزاتی و خدماتی از تیم‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا از دیگر اقدامات این سازمان است که زمینه کار و فعالیت بیشتر گروه‌ها و تیم‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا را تسهیل می‌کند.

همچنین به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، به منظور تامین و تجهیز ملزومات مورد نیاز در جریان مقابله با شیوع ویروس کرونا و برای پشتیبانی و تامین نیازهای مراکز و گروه‌های فعال در این زمینه بالغ بر سه میلیارد ریال برای تامین وسایل حفاظتی، لوازم بهداشتی و تجهیزات ضدعفونی و گندزدایی توسط منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) هزینه شد.

بر اساس این گزارش در اختیار قرار دادن ۶ دستگاه خودرو به همراه سوخت مورد نیاز، تهیه انواع پمپ شارژی و برقی، تامین الکل و محلول ضدعفونی و ارسال بسته‌های مواد غذایی از دیگر خدمات حمایتی است که تاکنون توسط اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در شهرستان ماهشهر ارایه شده و این خدمات همچنان ادامه دارد.

گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان حاکیست: تهیه تجهیزات حفاظت فردی مانند لباس کار ضداسید، دستکش، عینک، چکمه، ماسک برای گروه‌های جهادی متعددی که در سطح شهرستان ماهشهر برای گندزدایی معابر فعالیت می‌کنند، از جمله اقدامات حمایتی این اداره کل برای مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده است که سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار