اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹
مگر شیر نفت، شیر آب خانه استاندار است که آن را بر روی کل کشور ببندد. نفت، آب، خاک،منابع طبیعی ، معادن همگی سرمایه ملی هستند و باید به صورت متمرکز در مجلس و دولت برای آنها تصمیم گیری شود. مجلسی که همین آقایان فعلا در آن نشسته اند .
شوشان - علی محمدی: 

نماینده آبادان در واکنشی جالب ضمن حمایت از سخنان نماینده سمنان در حضور استاندار خوزستان، مدعی شده است که نمایندگان مدعو فقط در چند ساعت به اوج محرومیت استان پی بردند و .... !

جالب تر این که با حمله به مدیران ارشد استان،  ضمن موجه قلمداد کردن سخنان پر از نفاق نماینده سمنان!، دیگران را به باد انتقاد گرفته که چرا پاسخ استاندار را نمی دهند و از حضور ۱۲ نماینده نیز قدردانی نمود.

یا للعجب! ، آیا مولوی ها فراموش کرده اند که  خودشان نماینده مردم استان هستند و یکی باید این سخنان را (اگر درست باشند) به خود آنها بگوید ؟ 

اگر نمایندگان استان های دیگر  این قدر با هوش بوده اند که طی چند ساعت مشکلات استان را بفهمند ، پس امثال حضرتعالی و هم پالکی هایتان که این همه سال در استان نماینده و مدیر بودید، چگونه نفهمیدید؟ 

 آیا نمی دانید مشکل غیزانیه و امثال غیزانیه و حتی خود آبادان و خرمشهر سال هاست وجود داشته و در زمان استاندارهای محبوب خودتان هم با تانکر برای آنها آب می بردند؟

 البته نوع سخنان و موضع گیری مسبوق به سابقه ی  این نماینده محترم،  بی ارتباط با محتوای سخنان نماینده سمنان نیست.

نماینده سمنان با بی خبری تمام و غافل(یا آگاه) از آنچه گفت خواسته یا ناخواسته آب در آسیاب تجزیه طلبان ! ریخت.

در یک کشور یکپارچه و منسجم چه معنی دارد که نماینده ای خارج از قلمرو حوزه انتخابیه اش،  از استاندار خوزستان به بهانه رفع محرومیت و موثرتر نمودن سخنان پوپو لیستی! خود ، کوس نفاق زده و سخنانی بر زبان براند که تمامیت ارضی و امنیت ملی را نشانه رفته است؟

این آقایان ظاهرا به سیم آخر زده اند و برای بی آبرو کردن یک دولت !، انسجام داخلی کشوری را نشانه رفته اند.  آیا این آقایان نمی دانند نفت در زمان مصدق ملی شده است و متعلق به کل ملت ایران است !!

مگر شیر نفت،  شیر آب خانه  استاندار است که آن را بر روی کل کشور ببندد. نفت، آب،  خاک،منابع طبیعی ، معادن همگی سرمایه ملی هستند و باید به صورت متمرکز در مجلس و دولت برای آنها تصمیم گیری شود. مجلسی که همین آقایان فعلا در آن نشسته اند . 

 باید تردید کرد که نماینده سمنان یا واقعا در این خصوص دانشی ندارد  و یا قبل از شرکت در جلسه برای بیان چنین سخنان غیر راهبردی  شارژ شده است. 

 مولوی ها هم باید کمی بیشتر مراقب باشند تا اولا همین ایراداتی که به مسئولان گرفتند در چهار سال آینده با کمک همان نمایندگان حل کنند . 

ما از امروز منتظر خواهیم ماند که چه می کنند ، دوما منتظریم تا همه این آقایان سر شیر نفت را در خوزستان کج کنند و به خانه خوزستانی ها بیاورند، مردم سایر نقاط کشور را هم به حال خود رها کنند!!!!

  م امانده ایم مردم سمنان که با تدبیر نماینده شان!! قرار است از منافع نفت بی نصیب شوند چه واکنشی نشان خواهند داد ؟
 
 نمایندگان خوزستان هم کلاهشان را بالا تر بگذارند! که  نمایندگان دیگر نقاط کشور مدعی حل مشکلات خوزستان شده اند !. و با انتشار و حمایت از چنین افکار خطرناکی سعی دارند کشور را از هم گسیخته و نابود کنند! 

البته تردیدی نیست خوزستان که منبع سد ها و نفت و گاز پتروشیمی و...  است باید از منافع حاصل از این ثروت های خدادادی بهره ببرد و مسئولان و نمایندگان هم باید پیگیری آن باشند . اما اعتقاد هم نداریم نفت فقط متعلق به خوزستان است و باید شیر آن را روی سایر نقاط کشور بست.

 ایران یکپارچه و برخوردار از همه سر مایه های ملی باید هدف همه به ویژه اینگونه نمایندگان ضعیف و واپس گرا باشد و هر سخنی که این هدف والا را به مخاطره بیندازد ، خطرناک و در جهت افکار و برنامه های معاندان نظام است

در پایان از ریاست محترم مجلس و مسئولان ارشد نظام می خواهیم با نقد و بررسی این رفتار ها، از امنیت ملی و تمامیت ارضی کشور مراقبت بیشتری کرده و اشاعه این تفکر خطرناک را بر نتابند. 

 مردم ایران هیچگاه نخواهند پذیرفت که  تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور عزیزشان، وجه المصالحه تفکرات مسموم سیاسی و یا احتمالا  تسویه حساب های شخصی گردد.

چو ایران نباشد تن من مباد.
بدین بوم و بر زنده یک تن مباد

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار