اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹

ما به عنوان انسان، ممکن است هنگام ترک خانه، فراموش کنیم که کلیدهای خانه را با خود ببریم! دانستن چگونگی باز کردن قفل درب ضد سرقت بدون کلید، یک ترفند کوچک و عالی است که در انواع مختلفی از شرایط به کار می آید و به ما کمک می کند تا برای زمانی که اینگونه موارد اتفاق می افتد، آماده تر باشیم.

در نگاه اول باز کردن قفل درب ضد سرقت بسیار سخت به نظر می آید زیرا این درب ها بسیار مقاوم و محافظت شده هستند، آنها. به طور کلی باز کردن قفل این درب ها به عواملی بستگی دارد، گاهی می تواند به اندازه باز کردن قفل گاوصندوق سخت باشد، و گاهی در حد باز کردن درهای چوبی معمولی آسان باشد.

آموزش باز کردن قفل درب ضد سرقت در حالتی که درب قفل نشده، و فقط بسته شده است: قفل انواع درب ضد سرقت چندین زبانه دارد و زمانی که در قفل می شود همه این زبانه ها وارد چهارچوب می شوند. اما در حالتی که درب فقط بسته می شود، فقط زبانه ای که با دستگیره عمل می کند قفل شده و سایر زبانه ها درگیر نیستند. بنابراین به راحتی می توانید با استفاده از اشیای نازک و نوک تیز مانند چاقو، میلگرد، و انواع کارت های بانکی، یا هر نوع کارت مشابه دیگر درب را باز کنید.

آموزش باز کردن قفل درب ضد سرقت در حالتی که درب قفل شده است: در این حالت حتماً باید یک فرد حرفه ای درب را باز کند. علاوه بر سختی این کار، زمانی که برای باز کردن درب به کار می رود نیز زیاد است. معمولاً یک کلیدساز حرفه ای بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زمان لازم دارد تا بتواند درب را باز کند.

به طور کلی انواع درب ضد سرقت ایرانی، ترک و چینی که در بازار ایران به عنوان درب ضد سرقت فروخته می شوند در صورتی که استانداردهای لازم را داشته باشند در برابر سرقت بسیار مقاوم هستند. اما دقت کنید که اگر استاندارها رعایت نشده باشند این درب ها نه تنها در برابر سرقت ایمن نیستند، بلکه حتی در حد درهای معمولی نیز نیستند.


در صنعت درب ضد سرقت ایرانی استفاده از قفل و لولای ترک بسیار رایج است. قفل های تولید ترکیه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و باز کردن آنها به سادگی امکان پذیر نیست. به طور معمول این قفل های دارای کلیدهایی خاص هستند که در بازار به کلید کامپیوتری معروف شده اند. قفل دوم در هم ممکن است از این نوع کلیدها داشته باشد و یا برای اقتصادی بودن محصول از کلید معمولی استفاده کنند. در کنار قفل های ترک، برخی درب های ایرانی از قفل های تولید داخل هم استفاده می کنند. استفاده از این نوع قفل ها باعث کاهش قیمت درب ضد سرقت و صرفه اقتصادی بیشتر آن خواهد شد. قفل های ایرانی هم نسبتا خوب هستند و در سال های اخیر برخی برندهای باکیفیت ایرانی وارد بازار قفل این درها شده اند.

مهمترین عاملی که موجب شده درهای ضد سرقت نسبت به درهای معمولی از ایمنی بیشتری برخوردار باشند قفل های منحصر به فرد و لولاهای مخفی این درب ها می باشند. اگر درب با استاندارهای لازم ساخته شده باشد احتمال شکسته شدن درب بر اثر ضربه در این قسمت ها بسیار پایین است.

برای آشنایی بهتر و بیشتر با انواع درب ضد سرقت و هر آنچه درباره این درب ها لازم است بدانید به سایت مومن در مراجعه کنید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار