اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
رییس هیات کاراته خوزستان پس از سه مرحله رای‌گیری، مشخص شد؛ اتفاقی که تاکنون در برگزاری مجامع انتخاباتی استان خوزستان رخ نداده بود.
مجمع انتخاب رییس هیات کاراته خوزستان، امروز هفدهم خردادماه با حضور وحید مومنی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته و افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خورستان و ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش استان در اهواز برگزار شد.

برای این مجمع ۱۵ نفر کاندیدا شده بودند که نگار افشین، سارا چنگیزی، هومن خدری، علیرضا زیتون، سیدعلی علی مرادی، طالب علوانی، سروش فرهادی‌فر، فرهاد میناب‌پور و رضا هرمزی در مجمع حاضر شدند.

همچنین علیرضا زیتون به نفع میناب‌پور انصراف داد و علی‌مرادی هم به سود افشین، انصراف خود را اعلام کرد. خدری و فرهادی‌فر نیز بدون اعلام کنار رفتن به سود کاندیدایی خاص، نامه انصراف خود را تحویل مسئول برگزاری مجمع دادند.

افشین برازجانی، ناهید سرکوهکی، محمدالنبی سلامی، رضا شیرانی، توران نوروزی و حامد موسوی‌فر علی رغم ثبت نام به عنوان کاندیدای ریاست هیات کاراته خوزستان، در مجمع حاضر نشدند و غایب بودند.

رقابت بین افشین و میناب‌پور برای کسب کرسی ریاست هیات کاراته خوزستان بود که در گام نخست هر کدام از این ۲ کاندیدا، هشت رای از ۱۶ رای ماخوذه را به خود اختصاص دادند و به همین دلیل رای‌گیری به مرحله دوم کشیده شد.

در مرحله دوم نیز همین آرا تکرار شد و کار برای تعیین رییس هیات کاراته خوزستان به دور سوم کشیده شد.

همچنین در دور سوم رای‌گیری، میناب‌پور با ۹ رای از ۱۶ رای ماخوذه برای چهار سال سکان‌دار هیات کاراته خوزستان شد. افشین نیز هفت رای را به خود اختصاص داد.

پیش از این نگار افشین، حدود ۱۱ ماه سرپرستی هیات کاراته خوزستان را بر عهده داشت.

طی سال‌های اخیر اعتراضات زیادی مبنی بر رکود کاراته استان از سوی پیشکسوتان و ورزشکاران خوزستانی شنیده می‌شود و حالا با مشخص شدن رییس هیات، علاقه‌مندان به این رشته امیدوارند، کاراته خوزستان پوست‌اندازی کند و در مسیر موفقیت گام بردارد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار