شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
مدیر تعاون روستایی خوزستان با اشاره به فعالیت ۳۵ شرکت تعاونی کشاورزی در خوزستان گفت: تشکل‌های تعاون روستایی خوزستان، بخش عمده‌ای از فعالیت‌های کشاورزی استان را عهده‌دار هستند و حمایت از این تعاونی‌ها می‌تواند زمینه‌ساز تحقق شعار جهش تولید و توسعه باشد.
جمشید بنی‌فری با اشاره به فعالیت ۳۵ شرکت تعاونی کشاورزی در خوزستان، اظهار کرد: شرکت‌های تعاونی کشاورزی در حوزه دامداری، مرغداری، باغداری، نخیلات، گل و گیاه زینتی، زنبورداری، کمباین، گاوداری و... فعال هستند و ۲۰ هزار و ۸۴۷ عضو دارند.

وی افزود: حمایت از این تعاونی‌ها می‌تواند زمینه‌ساز تحقق شعار جهش تولید و توسعه و رشد اقتصادی باشد و از این رو تعاون روستایی خوزستان با تمام توان در کنار شرکت‌های تعاونی فعال در استان است و از آن‌ها حمایت می‌کند.

مدیر تعاون روستایی خوزستان با اشاره به فعالیت شرکت‌های تعاونی روستایی زنان نیز گفت: ۱۲ شرکت با ۵ هزار و ۸۹۴ عضو در بخش شرکت‌های تعاونی روستایی زنان مشغول فعالیت هستند که با توسعه این تعاونی‌ها می‌توانیم شاهد بالا رفتن اشتغال زنان روستایی و ارتقای سطح تولید در بخش‌های مختلف باشیم.

بنی‌فری عنوان کرد: تعاون روستایی خوزستان با هدایت و حمایت تعاونی‌ها می‌تواند زمینه‌ساز رشد و ارتقای آن‌ها باشد و شرایط را به شکلی فراهم کند که این تعاونی‌ها بتوانند بیش از پیش در راستای فعالیت‌های خود گام بردارند.

وی گفت: در حال حاضر ۹۱ شرکت تعاونی روستایی با ۲۰۰ هزار و ۹۱ نفر عضو در استان خوزستان مشغول فعالیت در زمینه کشاورزی هستند. نظارت بر امور این تعاونی‌ها و بررسی دقیق‌تر امور آن‌ها می‌تواند در هر چه بیشتر توانمند کردن این تعاونی‌ها موثر باشد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار