شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
شوشان: امام جمعه آبادان به مسوولین آبفا و شهرداری هشدار در خصوص نزدیک شدن به فصل بارندگی داد. حجت الاسلام ابراهیمی پور در پیش بودن سالروز ازدواج مبارک حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه ی زهرا(س) و روز ازدواج را به فال نیک گرفت و از خانواده ها خواست تا با سخت گیری های نابجای خود در زمینه ازدواج و گرایش به سوی تجملات مانع این سنت زیبای الهی و آسیب به جوانان نشوند.

وی با بیان اینکه تعداد بیشتر فرزندان موجب ازدیاد مسلمانان شیعه،جوانی و شور و نشاط در خانواده و جامعه می شود گفت : باید اقدامات بیشتر و بهتری در این زمینه انجام شود.

خطیب نماز جمعه آبادان در ادامه با تبریک هفته ناجا به تلاشگران نیروی انتظامی ، از آنان بـه عنوان سربازان بی آلایشی یاد کرد که همواره سبب امنیت پایدار همه جانبه را در سطح جامعه می شوند.

هشدار به مسولان اجرایی شهرستان به ویژه آبفا و شهرداری در خصوص نزدیک شدن به فصل بارنگی و احتمال گرفتگی چاه های فاضلاب شهری و معابر از دیگر سخنان امام جمعه ی آبادان بود.

امام جمعه آبادان در بخشی از سخنانش گفت: دولت آمریکا دولتی فریبکار، ورشکسته و درخدمت منافع رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور در خطبه های نماز جمعه افزود : دولت آمریکا از هر فرصتی برای ضربه زدن به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران بهترین استفاده را می کند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار