اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
دکتر قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه ضمن بازدید از بیمارستان امیرالمومنین اهواز در جریان خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفت.
دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و دکتر ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بخش‌های مختلف بیمارستان امیرالمومنین اهواز وابسته به سازمان تامین استان خوزستان یکی از بیمارستان‌های مختص بیماران کرونایی بازدید کردند.

در این بازدید دکتر جان بابایی ضمن بررسی شرایط بیماران بستری شده در جریان آخرین اقدامات انجام شده در راستای ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفت و توصیه های لازم  برای بهبود کیفیت پروتکل‌های درمانی ویژه بیماران کرونایی را ارائه داد.

بیمارستان‌های امیرالمومنین، شهید نیاکی، فاطمه الزهرا و سینا در اهواز به بیماران کرونایی خدمات ارائه می‌دهند.

به گفته دکتر حسین کاملی مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، سفر به آبادان و دزفول از دیگر برنامه‌های دکتر جان بابایی در سفر به خوزستان است.

دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت نیز چندی پیش در سفر به خوزستان در جریان خدمات‌دهی به بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفت.

خوزستان دربحث شیوع بیماری کرونا  از یک ماه پیش در وضعیت قرمز قرار دارد.

مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز  بالا رفتن آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان را ناشی از رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف، مردم و ادارات و همچنین افزایش بیماریابی عنوان کرده‌اند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار