شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳
رهبر معظم انقلاب
از آنچه در سفر اخير بود حمايت مي كنيم البته برخی از آنچه در سفر نيويورك پيش آمد به نظر ما بجا نبود/به هيئت ديپلماسی دولت خوشبين هستيم
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه دولت آمریکا غیر قابل اعتماد و خود برتربین و عهد شکن است، تاکید کردند: از آنچه در سفر اخير بود حمايت مي كنيم البته برخی از آنچه در سفر نيويورك پيش آمد به نظر ما بجا نبود لكن ما به هيئت ديپلماسی دولت عزيزمان خوشبين هستيم ولی به آمريكاييها بدبينيم.

به گزارش شوشان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب ، هفتمین مراسم مشترك دانش آموختگی، تحليف و اهدای سردوشی دانشجويان و دانش آموختگان دانشگاههای ارتش، با حضور فرمانده كل قوا برگزار شد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنرانی در این مراسم تاکید کردند: ما از تحرك ديپلماسی دولت حمايت مي كنيم و به تلاش ديپلماسی اهميت مي دهيم و از آنچه در سفر اخير بود حمايت مي كنيم البته برخی از آنچه در سفر نيويورك پيش آمد به نظر ما بجا نبود لكن ما به هيئت ديپلماسی دولت عزيزمان خوشبين هستيم ولی به آمريكاييها بدبينيم.

رهبر انقلاب تصریح کردند: ما به امريكاييها بدبينيم و هيچ اعتمادی به آنان نداريم، دولت آمريكا غيرقابل اعتماد و خودبرتربين و غيرمنطقی و عهدشكن است و دولتی در تصرف شبكه صهيونيسم بين المللی است كه بخاطر صهيونيستها مجبور است با رژيم غاصب مماشات كنند و نرمش نشان دهند.

ایشان افزودند: ما تهديدهاي مكرر و مشمئز كننده دشمنان ملت ايران را مي شنويم و پاسخ ما به هرگونه شرارتي عليه ملت ايران پاسخي جدي و سخت خواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار